|

خرید یا فروش؟

دوج کوین و شیبااینو نابود میشوند؟

DOGCOIN SHIBAINU

دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) بدون شک غول های ارزهای دیجیتال هستند. به گفته مخالفان، آنها این دو ارز...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) بدون شک غول های ارزهای دیجیتال هستند. به گفته مخالفان، آنها این دو ارز هیچ سود واقعی ندارند، نتیجه کلاهبرداری یا شوخی هستند. ولی ارزهای میم، چه خوب و چه بد، نشان داده اند که در یکی دو سال چقدر قوی و ماندگار هستند.از طرفی ارزهای دیجیتال با کاربرد بیشتر، مانند توکن FIREPIN (FRPN) و Polygon (MATIC) که به زودی راه اندازی می شوند، آرزو دارند مانند این دو میم کوین جذابیت داشته باشند.

در عین حال ارزش بیشتری را برای سرمایه گذاران فراهم می کنند. توکن های میم اغلب بر اساس طنز ساخته می شوند آنها همچنین به سرمایه گذاران جدید یک راه ساده و مستقیم برای ورود به ارزهای دیجیتال را می دهند.دوج کوین (DOGE) در سال 2013 به تقلید از بیت کوین با هدف افزایش محبوبیت در جامعه جای گرفت. از آن زمان به بعد مورد توجه بسیاری قرار گرفت و ایلان ماسک به عنوان یک طلسم غیررسمی از آن استفاده کرد. ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، به طور موقت به مشتریان اجازه داده است تا با استفاده از DOGE هزینه تسلا خود را پرداخت کنند. با وجود پشت سر گذاشتن Dogecoin (DOGE) از نظر ارزش بازار، Shiba Inu (SHIB) در سال گذشته بهتر عمل کرد.

از ابتدای ژانویه 2021 تا پایان اکتبر 2021، SHIB به میزان باورنکردنی 70،000،000٪ افزایش یافت. سرمایه گذاری های کوچک SHIB می توانست به میلیونرها منجر شود. با توجه به این شرایط نشان می‌دهد که این میم کوین ها آینده درخشانی در انتظار دارند و با راه‌اندازی شبکه‌های اصلی خود می‌توانند پیشرفت قابل توجهی را کسب کنند پس سرمایه گذاری روی آنها خیلی نگران کننده نیست!

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی