|

خرده فروشان!

شیبااینو وارد عرصه ای مهم؟

SHIBAINU

ارزهای میم به عنوان گزینه‌ای سودآور برای سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی شناخته شده‌اند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-ارزهای میم به عنوان گزینه‌ای سودآور برای سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی شناخته شده‌اند و به نظر می رسد دست کمی از ارزهای دیجیتال اصلی ندارند. آنها اغلب با قیمت های بسیار ناچیز عرضه می شوند و همیشه عرضه نامحدود توکن در گردش وجود دارد. همانطور که از نام آن ها پیداست میم کوین ها، توکن های رمزنگاری هستند که بیشتر به عنوان یک شوخی یا برای تمسخر سایر ارزهای رمزنگاری شده ایجاد می شوند.

یکی از این کوین ها Shiba Inu میباشد که در چند روز گذشته از احیای کلی بازار ارزهای دیجیتال کمک گرفت.شیبا اینو (SHIB) در هفته گذشته نزدیک به 43 درصد رشد داشته، بیت کوین و اتریوم به ترتیب حدود 13 درصد و 12 درصد در مدت مشابه افزایش قیمت داشته اند. ارزش بازار SHIB در زمان انتشار این خبر حدود 17.23 میلیارد دلار بود که این قیمت شیبا را به سیزدهمین ارز دیجیتال پرطرفدار رساند. میم کوین  حدود 10 درصد کاهش یافت و در منطقه 0.00003 دلار وارد معامله شد.اما چه چیزی به افزایش قیمت‌های شیبا اینو دامن می‌زند؟ 

افزایش قیمت شیبا همزمان با توئیت‌های متعدد توسط Bigger Entertainment، یک شرکت سرگرمی رمزنگاری،همراه شد. که اعلام کرده بود  « توکن سوزی» عظیم در روز ولنتاین رخ خواهد داد.  

این شرکت حتی کاربران را ترغیب کرد که برای خدمات بهتر شرکت اندکی از طریق کارت های اعتباری مبلغی بپردازند وبااین کار قیمت توکن SHIB را بیشتر افزایش دهند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی