|

حماسه ای دیگر از شیبا اینو!

شیبااینو چالش برانگیز شد!!

SHIBAINU

پروژه شکستن اینترنت SHIB ممکن است هفته آینده اعلام شود؟؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شیبا اینو می‌تواند هفته آینده پروژه «شکست اینترنت» خود را عملی خواهد کرد زیرا به دنبال ادامه دستاوردهای جدید SHIB است. همانطور که توسط Shiba Discord mod Queenie در طی آخرین رویداد Shiba Inu AMA تأیید شد، جامعه شیبا احتمالاً در روزهای آینده یک اعلامیه غافلگیرکننده را منتشر خواهد کرد،و همه این ها بیانگر یک پروژه جدیداست.پروژه جدید شیبا !!

پروژه اولین بار توسط Shytoshi Kusama، سرپرست پروژه Shiba در ماه ژانویه، پروژه شکستن اینترنت برای بار اول پس از اعلام مشارکت Welly شکل گرفت.پس از این، شیتوشی افزود که چیزی او درنظر داشت اینترنت نبود نیز در شیبا دیسکورد گفت: «ما یک معامله 98 درصد قفل شده داریم که اینترنت را مختل می‌کند. در حالی که برخی از دارندگان SHIB ممکن است انتظار داشته باشند که در طول AMA 22 فوریه ارائه شود و سیستم بر روی به‌روزرسانی‌های پروژه‌های قبلی مانند Shiba Metaverse تمرکز داشت.

کوئینی گفت: شیتوشی به من گفته است: «چیزی در راه است که باعث شادی خواهد شد."همیشه این احتمال وجود دارد که این مشارکت جدید رخ ندهد و پروژه ای کاملاً متفاوت از راه برسد. ولی با توجه به گفته ها و داده های موجود در بازار پروژه های عجیبی برای شیبااینو در راه است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی