|

پیشگویی کارآمد برای دوج کوین!

DOGCOIN

یلی مارکوس، که در سال 2013 رمزارز میم اصلی، DOGE را به عنوان تقلید بیت کوین، به همراه جکسون پالمر ایجاد کرد

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- بیلی مارکوس، که در سال 2013 رمزارز میم اصلی، DOGE را به عنوان تقلید بیت کوین، به همراه جکسون پالمر ایجاد کرد، در توییتر پستی را به اشتراک گذاشت که اخیراً اغلب در توییتر کریپتو ذکر شده است.پیش بینی میشود که 99.9 درصد از کریپتوها به صفر می رسند، مارکوس توییت کرد که از بین 500 توکن جدید که به صورت روزانه ضرب می‌شود، تقریباً 100 درصد «حتماً ازبین می روند».

این نکته در مورد ارزهای دیجیتال پیشرو صدق نمی کند. احتمالاً منظور او بیت‌کوین، اتریوم و دوج‌کوین بوده است، زیرا معمولاً فقط حدود 90 درصد کاهش می‌یابند.حدود یک هفته پیش، مارکوس توییتی به اشتراک گذاشت که در سال 2013 عمدتاً سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال را متوقف کرده است. او این تصمیم را توضیح داد و گفت که وقتی اکثر مردم کریپتو می‌خرند قمار می‌کنند، تا حدی با اشاره به این واقعیت که اکثر سرمایه‌گذاران خرد بازار را به خوبی درک نمی‌کنند و بدون اطلاعات کافی هیپ می‌شوند.

که اکثر سرمایه گذاران در حال خرید هستند.او همچنین اخیراً چند بار به ارتش DOGE یادآوری کرده است که مدت زیادی است که روی توسعه Dogecoin کار نمی کند و قصد ندارد آن را از سر بگیرد یا ارز دیجیتال جدیدی ایجاد کند.بر اساس پلتفرم ردیابی رمزنگاری WhaleStats، 100 نهنگ بزرگ در زنجیره BNB، دو میلیون دلار دوج کوین را به داریی خود اضافه کرده است.

اکنون، در مجموع شامل 17,005,992 دلار در DOGE که 1.14 درصد است. پنج‌شنبه هفته گذشته، نهنگ «شکارچی انسان مریخی» با خرید مقدار زیادی از آن، Dogecoin را خریداری کرد. حیرت‌انگیز 68,000,000 سکه میم به ارزش 5,684,188 دلار به کیف پول او اضافه شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی