|

اتفاقی مهم در راه است؟

شیبااینو به بردی مهم دست یافت؟!

Shiba Inu

شیبا اینو با تلاش هایی که داشت هنوز هیچ نشانه ای از رشد در سال جاری نداشته است. باتوجه به داده های شاخص ها ...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شیبا اینو با تلاش هایی که داشت هنوز هیچ نشانه ای از رشد در سال جاری نداشته است. باتوجه به داده های شاخص ها که بیانگر سقوط است SHIB به سختی احساسات مثبتی را نشان داده و این توکن اکنون صبر سرمایه گذاران را میسنجد.این توکن به مدت شش ماه متوالی سقوط کرده و اکثر سرمایه گذاران اکنون زیر آب هستند.

Shiba Inu اکنون به پایین ترین سطح 10 ماهه خود رسیده و عمدتاً سود سرمایه گذارانی را که آن را در سه ماهه چهارم سال گذشته خریداری کرده اند، از بین برده است. عدم عملکرد خوب SHIB اکنون تحت فشار اعصاب سرمایه گذاران قرار گرفته است زیرا در صدر لیست توکن هایی است که آمریکایی ها می خواهند از آن استفاده کنند وفروش انجام دهند.گزارش اخیر نشان می دهد که بیشتر سرمایه گذاران در ایالت متحده مشتاق فروش توکن های Shiba Inu هستند.

سرمایه گذاران ۱۹ ایالت به دنبال راه های مختلفی برای فروش دارایی های شیبا اینو خود هستند. بر اساس داده های به اشتراک گذاشته شده با Finbold از تجزیه و تحلیل Google Trends که توسط Los Muertos انجام شده است، این ایالت ها شامل فلوریدا، نوادا، نیویورک، تنسی، اورگان، کانزاس، ایلینویز و پنسیلوانیا و سایر ایالت ها هستند. این داده ها بر اساس اندازه گیری داده های Google Trends با مقایسه دو ارز دیجیتال با عبارات "فروش بیت کوین" و "فروش دوج کوین" است.

دوج کوین

این مطالعه بینش باورنکردنی را در مورد جایی که ارزهای دیجیتال مختلف به طور بالقوه در سرتاسر آمریکا فروخته می‌شوند، ارائه می‌دهد، که Shiba Inu محبوب‌ترین توکن برای فروش در دنیای اینترنت است. نکته قابل توجه این است که ببینیم آیا این یافته‌ها در قیمت‌های آینده منعکس خواهند شد یا خیر.»

همچنین، «Selling Dogecoin» در داده‌ها با سرمایه‌گذاران در 8 ایالت ایالات متحده، از جمله کارولینای شمالی که به دنبال راه‌هایی برای تخلیه آن هستند، رتبه سوم را به خود اختصاص داد. علاوه بر این، اتریوم و کاردانو نیز در لیست 5 ارز دیجیتالی قرار گرفتند که آمریکایی ها می خواهند بفروشند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی