|

پیشی از ترون!

سبقتی باورنکردنی از طرف شیبااینو!!

Shiba Inu

براساس داده های موجود در CoinMarketCap، شیبااینو با جذب...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- براساس داده های  موجود در CoinMarketCap، شیبااینو با جذب 6.66 میلیارد دلار سرمایه در بازار رمزارزها توانسته از ترون (TRX) پیشی بگیرد.جایگاه این میم کوین محبوب اکنون  درست بالاتر از ترون با ارزش بازار 6.33 میلیارد دلار در پانزدهمین ردیف قرار گرفته است. تحلیلگران این نکته مثب را جزعی از پیشرفت های شیبا در اکوسیستم این میم کوین می دانند.

به تازگی شیبا اینو همکاری خود را با استودیوی The Third Floor (TTF) به منظور طراحی و ساخت پروژه SHIB.io The Metaverse شروع کرده است. TTF بزرگترین شرکت بصری سازی است که به ایجاد IP های شناخته شده برای بازی های ویدیویی، VR/AR و سرگرمی های مبتنی بر لوکیشن کمک می کند. کاربران رمزارز همچنان منتظر آپدیت و خبرهای جدیدی از سوی پلتفرم شیبا اینو هستند. در 20 جولای (29 تیر)، تیم شیبااینو در توییتر خود یک تیزر ویدئویی را منتشر کرد که بیانگر طوفان  بود.

در زمان انتشار این خبر، SHIB با قیمت 0.000012 دلار وارد معامله شد. درحال حاضر این ارز با رشد 12 درصدی در طول یک هفته، با قیمت 0.0000119 دلار معامله می شود.طبق داده های WhaleStats، نشان می دهد که شیبااینو با فشار خرید از سوی نهنگ ها مواجه است و شیبا در میان 10 توکن برتر خریداری شده در بین 2000 نهنگ بزرگ ETH در 24 ساعت گذشته قرار گرفته است.

از سوی دیگر، ممکن است SHIB ، LEASH و BONE پس از همکاری FCF Pay با Jeripay به عنوان شیوه پرداخت مورد استفاده قرارگیرد. اوایل ماه جولای (اواسط تیر)، پلتفرم پرداخت رمزنگاری FCF Pay مستقر در کانادا، این دارایی ها را به عنوان گزینه های پرداخت برای معامله گرانی که از پلتفرم آن استفاده می کنند آزاد کرد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی