|

کیف پول خاک خورده!

علت بیدارشدن نهنگی قدیمی از اتریوم!؟

ethereum

یک کیف پول اتریوم که از زمان ICO دومین شبکه بزرگ در بازار غیرفعال بود، ناگهان بیدار شده ...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-یک کیف پول اتریوم که از زمان ICO دومین شبکه بزرگ در بازار غیرفعال بود، ناگهان بیدار شده و مقدار زیادی توکن را به لیستی از کیف پول های بدون آدرس منتقل کرد. کل مبلغ آن به 5000 ETH در هر کیف پول تقسیم شد.از امروز، 145,000 باقیمانده را می توان به راحتی با قیمت حدود 250 میلیون دلار فروخت همه این اتفاقات با توجه به کاهش احتمالی که چنین معامله بزرگی در صورت فروش از طریق سفارش بازار به صورت لحظه ای ایجاد می کند شکل میگیرد.

منبع اولیه ETH برای نهنگ شرکت در Ethereum Genesis ICO بود که در سال 2014 انجام شد، زمانی که بنیاد 1 ETH را به قیمت 0.31 دلار ارائه کرد. متأسفانه، نهنگ ما تصمیم گرفت بخشی از ETH به دست آمده را در صرافی Bitfinex3 در 31 ژوئیه 2019 به قیمت 219 دلار به ازای هر توکن را بفروشد. ارزش کل معامله حدود یک میلیون دلار بود..

ازطرفی شاخص Open Interest در روزهای گذشته در حال صعود بوده و به بیشترین مقدار خود طی چهار ماه اخیر رسیده است. این شاخص نشان‌دهنده موقعیت‌های معاملاتی باز در بازار فیوچرز اتریوم است و رشد شدید آن احتمال نوسانات شدید قیمت را افزایش می‌دهد.

رائول پال، مدیر سابق گلدمن ساکس در زمینه ادغام اتریوم اظهارنظر کرده و گفته است این کار اتریوم را به ایمن‌ترین و آسان‌ترین فضا برای فعالیت‌های سرمایه‌گذاران تبدیل می‌کند. ادغام نشان‌دهنده پیوستن لایه اجرایی و کنونی اتریوم با لایه اجماع اثبات سهام (Beacon Chain) است که نیاز به صرف انرژی بالا برای استخراج را از بین برده و به امنیت، مقیاس‌پذیری و پایداری اتریوم کمک می‌کند. انتظار می‌رود هارد فورک ادغام اتریوم در تاریخ ۱۵ سپتامبر اجرایی شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی