|

تحولی عظیم!

پیش آمدی باورنکردنی برای اتریوم!

ETH

به گفته توسعه دهندگان، تاریخ برنامه ریزی شده برای ادغام اتریوم در مسیری صعودی حرکت می کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-به گفته آنسگار دیتریکس، محقق بنیاد اتریوم، جدول زمانی ادغام اتریوم (ETH) به یک سیستم اثبات سهام چهار روز افزایش می یابد. دیتریکس می‌گوید تاریخ «ادغام» اکنون برای ۱۵ سپتامبر برنامه‌ریزی شده است، نه تاریخ آزمایشی ۱۹ سپتامبر که توسط تیم بیکو، توسعه‌دهنده هسته اتریوم در ماه گذشته منتشر شد.

با این حال، دیتریکس خاطرنشان می کند که هش ریت اتریوم که توسط ماینرها ایجاد می شود، احتمالاً در روزهای منتهی به ادغام غیرقابل پیش بینی خواهد بود، به این معنی که ممکن است در تاریخ واقعی خود تغییر کند.هدف ادغام رفع مشکلات مقیاس پذیری شبکه با فراهم کردن زمینه برای ارتقاهای آینده، از جمله اشتراک گذاری است.

به گفته ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، پلتفرم قراردادهای هوشمند در نهایت قادر به تسهیل 100000 تراکنش در ثانیه از طریق راه حل های لایه دوم پس از تکمیل ارتقاء خواهد بود.بر اساس موتور جستجوی اتریوم Etherscan، بیش از 13.28 میلیون ETH به ارزش نزدیک به 24.76 میلیارد دلار در قرارداد سپرده ETH 2.0 در زمان نگارش این مقاله گنجانده شده است.

اتریومETH در زمان نگارش مقاله با قیمت 1868 دلار معامله وارد معامله شد و رتبه دوم دارایی ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار بیش از 1.5 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی