|

سیگنال های مهم!

مهم ترین رویدادها از اتریوم!!

ETH

ویتالیک بوترین، از بنیان‌گذاران اتریوم، این‌طور اظهار داشته است که...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ویتالیک بوترین، از بنیان‌گذاران اتریوم، این‌طور اظهار داشته است که پرداخت‌های رمزارزی با لایه ۲ بار دیگر معنی پیدا می‌کنند؛ چراکه هزینه‌های تراکنش به‌زودی به کسری از سنت کاهش پیدا خواهد کرد.

وی در ادامه آورده است که در حال حاضر راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه ۲ Optimism بر کاهش هزینه در تراکنش‌های بلاک‌چینی کار کرده و بنابراین کارمزد تراکنش‌ها به‌طورکلی چیزی بین ۰.۲۵ دلار و ۰.۱۰ دلار است و این هزینه در آینده می‌تواند به ۰.۰۵ دلار یا حتی تا ۰.۰۲ دلار هم برسد که بسیار ارزان‌تر و مقرون‌به‌صرفه است.ازطرفی با نزدیک شدن به تاریخ احتمالی رویداد ادغام اتریوم، به نظر می‌رسد اختلاف نظرها در جامعه این بلاک‌چین در حال افزایش است.

برخی این پروژه را محکوم کرده و برخی دیگر از تاخیر بیشتر آن حمایت می‌کنند؛ همچنین برخی از استخراج‌کنندگان درباره فورک‌کردن شبکه مصمم به نظر می‌رسند. یکی از استخراج‌کنندگان برجسته به نام Chandler Guo اطمینان خود را از وقوع هاردفورک اتریوم بعد از رویداد ادغام ابراز کرده است. حتی جاستین سان و صرافی پولونیکس نیز گفته‌اند که از این ایده حمایت می‌کنند؛ بااین‌وجود، چین‌لینک دیدگاه متفاوتی دراین‌باره دارد.

بنابر اطلاعیه رسمی چین‌لینک، این پروتکل از هاردفورک بر روی اتریوم و ایجاد زنجیره جدید حمایت نخواهد کرد و این تصمیم در راستای تصمیم و منافع بنیاد و جامعه اتریوم و توافق آن‌ها برای انتقال شبکه به الگوریتم اجماع اثبات سهام است.

نکته قابل توجه این است که با وجود جهت‌گیری صعودی معامله‌گران در بازار آپشن اتریوم، انتظار می‌رود تقاضا برای اتریوم در بازار اسپات آن نیز بالا باشد. اما با نگاهی به تغییرات ۳۰ روزه موجودی اتریوم در صرافی‌ها می‌توان دریافت که مقدار آن تنها ۷۰۰ میلیون ETH بوده است. اگرچه این عدد مقدار بزرگی است، در مقایسه با اکسترمم‌ اخیر در این شاخص و هم‌چنین حجم معاملات باز آن در بازار آپشن کوچک به نظر می‌رسد.

مقدار فعلی خروج ماهانه اتریوم تنها ۲٪ از حجم معاملات بازار آتی آن است که نشان می‌دهد رشد قیمت ناشی از معاملات در بازار‌های مشتقه آن است و احتمالا از قانون شایعه‌ را بخر، خبر را بفروش پیروی می‌کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی