|

بررسی سیگنالی عجیب!

اتریوم چه نقشه ای کشیده؟!

ethereum

مدت‌هاست که اتریوم بین محدوده ۱۰۰۰ تا ۱۳۰۰ دلار در نوسان است و این سطوح نقش کلیدی در ...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مدت‌هاست که اتریوم ethereum بین محدوده ۱۰۰۰ تا ۱۳۰۰ دلار در نوسان است و این سطوح نقش کلیدی در شکل‌گیری روند آینده قیمت خواهند داشت. در حال حاضر نیز محدوده ۱۱۹۰ دلار حمایت خوبی برای اتریوم خواهد بود که شکست آن موقعیت معاملاتی خوبی را در جهت کاهش بیشتر قیمت پیشروی ما قرار خواهد داد.

این در حالی است که اتریوم در ۱۹ سپتامبر امسال بالاخره به‌طور کامل به شبکه اثبات سهام منتقل خواهد شد که موفقیت یا عدم موفقیت این ادغام می‌تواند تاثیر به‌سزایی در قیمت این ارز داشته باشد.بنا بر اخبار منتشرشده، ادغام اتریوم در اواسط یا اواخر سپتامبر سال جاری و تاریخ حدودی نوزدهم انجام خواهد شد. این کار با راه‌اندازی‌های متعددی در شبکه آزمایشی همراه خواهد بود و تیم توسعه‌دهنده تمام تلاش خود را برای داشتن اجرایی بی‌عیب‌ونقص به کار می‌گیرد.

در توضیحات آمده احتمال دارد این ادغام با تاخیری جزئی یا سریع‌تر از زمان اعلام‌شده انجام شود که با ماهیت به‌روزرسانی شبکه همخوانی دارد.از طرفی قیمت اتریوم به خاطر وقوع شورت اسکوئیز (رشد قیمت ناشی از بسته شدن موقعیت‌های فروش) رشد قدرتمندی را تجربه کرده است. حدود ۹۸ میلیون دلار از موقعیت‌های فروش طی یک ساعت لیکویید شده اند و این روند باعث رشد ۱۲.۵٪ قیمت اتریوم شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی