|

پیش بینی مهم!

بررسی جنجال برانگیز از بیت کوین!

Bitcoin

در ۲۴ ساعت گذشته تغییرات قابل توجهی در بازار بیت‌کوین صورت گرفته است!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در ۲۴ ساعت گذشته تغییرات قابل توجهی در بازار بیت‌کوین صورت گرفته است. شاخص Taker Buy Sell Ratio که قدرت خریداران نسبت به فروشندگان را در بازار مشتقه بیت‌کوین بررسی می‌کند، به نفع خریداران افزایش یافته است.

حجم بیت‌کوین‌های جابه‌جا شده نسبت به روز گذشته ۱۵۳٪ افزایش پیدا کرده است که نشان از رشد فعالیت در شبکه بیت‌کوین و افزایش علاقه به آن دارد. به علاوه، تعداد آدرس‌های فعالی که اقدام به ارسال و دریافت بیت‌کوین کرده‌اند نسبت به روز گذشته ۶۳.۶۲٪ افزایش یافته است. در ساعات نخست معاملات روز چهارشنبه، قیمت بیت‌کوین و ارزش بازار رمزارزها شاهد رشد بوده و اکثر کوین‌ها در محدوده سبز قرار دارند و قیمت بیت کوین به ۲۸ هزار و ۵۵۳ دلار رسید و ۳۰.۲۴ میلیون دلار موقعیت شورت در معاملات آتی بیت‌کوین، در طول ۲۴ ساعت گذشته لیکویید شده است. ارزش بازار جهانی رمزارزها در حال حاضر ۱.۲۱ تریلیون دلار است که ۲.۵۷ درصد رشد را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد.

از طرفی با وجود رشد قیمت بیت‌کوین و بازار صعودی آن در سه ماه اخیر، نقدینگی بازار بیت‌کوین به کف ۱۰ ماهه خود رسیده است که این کاهش نقدینگی تا حدی ناشی از ورشکستگی بانک‌ها در ایالات متحده و اقدامات قانونی جاری در برابر کمپانی‌های رمزارزی است.

لازم به ذکر است که قیمت بیت‌کوین در سال ۲۰۲۳ حدود ۴۵٪ رشد را تجربه کرده و یکی از بهترین‌ عملکردها را بین دارایی‌های مالی داشته است. سقوط بانک‌های دوست‌دار رمزارز مانند بانک Silicon Valley و بانک Signature، باعث حذف مسیر‌های مهم پرداخت دلاری برای رمزارزها شده و به خصوص در صرافی‌های آمریکایی بحران نقدینگی ایجاد کرده است. این سقوط نقدینگی همچنین نوسانات قیمت را افزایش داده و معامله‌گران را وادار به پرداخت هزینه بیشتر برای اسلیپج کرده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی