|

انفجاری مهم که در انتظار دوج کوین است!

Dogecoin

تجزیه و تحلیل نمودار Dogecoin به یک انفجار قریب الوقوع نوسانات اشاره می کند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دوج کوین یک میم کوین محبوب است که الهام بخش بسیاری از ارزهای دیجیتال با مضمون حیوانات است. DOGE مسیر را برای گربه‌ها و سگ‌های متعددی که در قلمرو توکن های میم هجوم آورده‌اند هموار کرد. همان طور که از نامشان پیداست،توکن های میم در درجه اول به عنوان یک شوخی ساخته شدند. با این حال، با گذشت زمان، آنها به عنوان یک ارز دیجیتال مهم برجسته شده اند.

در حالی که سایر توکن های میم می‌آیند و می‌روند، Dogecoin شهرت خود را در بین جامعه میم کوین به دست آورده است. حتی در میان جنون اخیر میم کوین، DOGE بهترین عملکرد خود را نداشته است. با این حال، پهنای باند بولینگر، یک شاخص تحلیل تکنیکال، نشان می دهد که می تواند سکوت قبل از فرار باشد.

آیا Dogecoin برای یک جهش  آماده می شود؟

پهنای باند بولینگر معیاری برای سنجش نوسانات در رابطه با حرکات قیمت است. با تقسیم تفاوت بین باندهای بولینگر بر میانگین متحرک ساده 20 روزه (SMA) قیمت دارایی کریپتو مشخص می شود.

طبق گزارش TradingView، نمودار روزانه Dogecoin نشان می دهد که باندهای بولینگر اخیراً منقبض شده اند و در نتیجه پهنای باند به 0.06 کاهش یافته و این پایین ترین سطح مشاهده شده از فوریه 2019 تا کنون است.

این اندیکاتور احتمالاً نشانه‌ای از این است که Dogecoin می‌تواند به زودی منفجر شود. بر اساس این تحلیل، این حرکت می تواند صعودی یا نزولی باشد. آخرین داده‌های CoinMarketCap نشان می‌دهد که DOGE 1.33 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافته و با قیمت 0.07338 دلار معامله می‌شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی