|

محمدی:فوتبال هجومی همیشه تبعات دارد

بازیکن سابق سپاهان گفت: کار درست تاوان دارد و هواداران سپاهان باید صبور باشند و قول خواهم داد نتیجه صبرشان را خواهند دید.

لینک کوتاه کپی شد

عباس محمدی درباره شرایط سپاهان در لیگ بیستم اظهار کرد: سپاهانی که امروز می‌بینیم همان تیم ایده‌آل مردم، هواداران و باشگاه سپاهان است. همه چیز سر جای خودش قرار گرفته و از مدیریت باشگاه تا کادرفنی همه کار بلد هستند. محرم نویدکیا هم خیلی خوب تیمش را می‌شناسد و جزئی از سپاهان است. به نظر من کار درستی در باشگاه سپاهان انجام شده است و با آمدن ساکت امیدوار شدم این تیم نتایج خوبی بگیرد.

او ادامه داد: اما به هر حال کار سخت است چون به یک کادرجوان اعتماد شده است. یک سری تاوان‌ها دارد اما این تاوان‌ها در آینده به تجربه تبدیل خواهد شد و شرایط را برای سپاهانی‌ها بهتر خواهد کرد. سپاهان تیم پرمهره‌ای است اما وقتی تعداد بازیکنان خوب یک تیم بالا برود، کار سخت تر می‌شود چون رهبری کردن این بازیکنان کار راحتی نیست اما در هر صورت به نظر من محرم نویدکیا دارد خیلی خوب به بازیکنانش بازی می‌دهد و هر چه بگذرد این روند بهتر خواهد شد.

دروازبان سابق سپاهان با بیان این‌که این تیم روزهای بهتری در انتظارش است، گفت: مهم این است کار صحیح انجام شود. کار ساده را همه انجام می‌دهند اما مهم این است که کار را درست انجام دهید و در حال حاضر این اتفاق خوب در سپاهان افتاده است. کار درست تاوان دارد و هواداران سپاهان باید صبور باشند و قول خواهم داد نتیجه صبرشان را خواهند دید و سپاهانی‌ها از این بهتر هم خواهند شد.

او درباره تغییر تاکتیک سپاهان نسبت به فصل‌های گذشته عنوان کرد: خود محرم نویدکیا یکی از عناصر هجومی تیم بود و اکنون هم تفکر هجومی دارد. فوتبال هجومی همیشه تبعات دارد. اگر بخواهید فقط نتیجه بگیرید می‌توانید تیم را دفاعی کنید. یک جا ماندن و زیر توپ زدن خیلی راحت تر از آن است که تاکتیک‌های هجومی بسازید و تیم را هجومی کنید. اگر سپاهان یک گل می‌خورد و یا در یک بازی می‌بازد، دلیل بر این نیست که تفکرش اشتباه است.

محمدی در پایان در پاسخ به این سوال که سپاهان در پایان فصل چه رتبه‌ای کسب خواهد کرد، گفت: فوتبال این تیم اگر جا بیفتد و بهتر شود، سپاهان می‌تواند دوباره به اوجش برگردد و مدعی اصلی و همیشگی قهرمانی باشد. پیش بینی من این است که سپاهانی‌ها در این فصل اول یا دوم می‌َشوند. سهمیه را قطعا می‌گیرد و اگر تیم جا بیفتد می‌توانند قهرمان هم شوند.

منبع:ایسنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی