|

حسینی:فقط به برد در دربی فکر می کنیم

عبدالله حسینی مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با ابراز خرسندی از برتری نوبرانه تیمش گفت: در دربی اصفهان به دنبال سه امتیاز هستیم.

لینک کوتاه کپی شد

عبدالله حسینی در مورد پیروزی تیمش برابر نساجی در قائمشهر گفت: ما در این بازی محکوم به برد بودیم، ولی نساجی هم مثل ما به دلیل شرایطی که در جدول دارد، دنبال برد بود. خوشحالم که در این بازی به حق‌مان رسیدیم و 3 امتیاز را گرفتیم، هر چند که در بازی قبل هم مستحق برد بودیم. ما خیلی زودتر از این باید در لیگ امسال به برد می‌رسیدیم، ولی متأسفانه در خیلی از بازی‌ها بدشانسی آوردیم.

وی در ادامه افزود: به نساجی و مجید جلالی هم خسته نباشید می‌گویم. آنها هم تیم خوبی دارند که امیدوارم در بازی‌های بعدی نتایج خوبی بگیرند. این برد برای ما بسیار مهم بود، ولی مسئله مهم این است که در بازی‌های بعد هم خوب امتیاز بگیریم تا امتیازهایی را که از دست دادیم، جبران کنیم. 

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره گلی که در این بازی به ثمر رساند، خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم که در این برد تأثیر داشتم و گلی هم که به ثمر رساندم نتیجه زحمات بازیکنان بود. این گل را به هواداران ذوب‌آهن تقدیم می‌کنم که واقعاً امسال سختی کشیدند و نتایج ضعیف ما را تحمل کردند.

حسینی راجع به بازی بعدی تیمش برابر سپاهان تصریح کرد: دربی اصفهان هم شرایط خاص خودش را دارد. سپاهان جزو تیم‌های خوب لیگ برتر است، ولی در دربی هم هدفی جز برد نخواهیم داشت.

منبع:تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی