|

غلامرضا نوروزی: شرایط انصاریان پایدار نیست

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی ضمن عیادت از «علی انصاریان» گفت: اقدامات درمانی برای مداوای انصاریان در حال پیگیری است اما شرایط او در حال…

لینک کوتاه کپی شد

 رییس فدراسیون پزشکی ورزشی ضمن عیادت از «علی انصاریان» که براثر ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری است، گفت: اقدامات درمانی برای مداوای انصاریان در حال پیگیری است اما شرایط او در حال حاضر پایدار نیست.

غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی پس از عیادت از علی انصاریان اظهار داشت: اقدامات درمانی برای این پیشکسوت ارزنده فوتبال کشور به دقت در حال انجام و پیگیری است.

نوروزی افزود: کادر درمانی بیمارستان فرهیختگان و دیگر پزشکان معزز به محض بستری شدن انصاریان در این بیمارستان، به صورت مستمر و دقیق اقدامات درمانی لازم را برای او انجام داده‌اند و در حال حاضر نیز این اقدامات ادامه دارد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی خاطرنشان کرد: وزیر ورزش و جوانان نیز به صورت تلفنی با دکتر هاشمیان پزشک معالج انصاریان صحبت و نسبت به فراهم کردن تمام امکانات درمانی برای معالجه این پیشکسوت فوتبال اعلام آمادگی کرد.

وی افزود: شرایط انصاریان در حال حاضر پایدار نیست و امیدواریم با پیگیری‌های همکارانمان در بیمارستان فرهیختگان و دعای خیر مردم، او سلامت خود را به دست آورد.

منبع: ایرنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی