|

چرا اسکوچیچ با داد و فریاد و اعتراض بازیکنان برخورد نکرد؟

ماجرای حذف مهدی طارمی از تیم ملی به سوژه اصلی ملی پوشان تبدیل شده است

لینک کوتاه کپی شد

برخی همبازیان مهدی طارمی اعتقاد دارند حذف او از تیم ملی، مربوط به موضوع نظم و انضباط نیست.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری، زمانی که روز گذشته اعضای تیم ملی در حال ترک ایران و سفر به سمت بیروت بودند، برخی ملی پوشان به شدت نسبت به اتفاقات اخیر گلایه مند بودند. اگرچه سردار آزمون در هواپیما استوری مثبتی منتشر کرد و با آرزوی موفقیت برای تیم ملی و آرزوی دوباره دیدن مهدی طارمی، سعی کرد وسط کار را بگیرد اما برخی ملی پوشان در حرف های خصوصی از فضای فعلی خشنود نبودند.

ماجرای اختلاف دراگان اسکوچیچ و مهدی طارمی از یک مصاحبه شروع شد، جایی که سرمربی تیم ملی ایران گفته بود بازیکنان ایرانی از لحاظ کمبودهایی دارند که باید آن ها را برطرف کنند. مهدی طارمی بعد از این صحبت ها طی توییتی به نوعی غیرمستقیم پاسخ اسکو را داد تا تیم ملی ایران که صدرنشین مطلق گروهش است، به صورت خودساخته وارد حاشیه هایی شود که فقط برای حریفان می تواند شیرین باشد.

با وجود اینکه تصور می شد ماجرا آنقدر هم حاد نیست، اسکوچیچ روی نام مهدی طارمی قلم قرمز کشید تا ماجرا بیخ پیدا کند. حذف مهدی طارمی واکنش های مختلفی را بین اهالی فوتبالی در پی داشته ولی از روز گذشته روایت جدیدی در خصوص حذف مهدی طارمی از تیم ملی ایران شنیده می شود. از یک طرف خداداد عزیزی می گوید چند ملی پوش مهدی طارمی را وسط انداختند و پشت او مخفی شدند و از طرف دیگر، برخی ملی پوشان که رابطه خوبی با طارمی دارند، می گویند داستان حذف طارمی اصلا ربطی به توییت او ندارد!

شنیدیم بازیکنان تیم ملی بعد از اینکه دوباره در اردوی تیم ملی کنار هم شدند، در مورد ماجراهای اخیر صحبت کرده اند و برخی همبازیان طارمی در تیم ملی، اعتقاد دارند حذف مهدی طارمی از تیم ملی فقط به بحث نظم و احترام به اسکوچیچ مربوط نیست و ماجرا فراتر از این حرف هاست.

گوشی موبایل موتورولا مدل Moto E7i Power دو سیم کارت ظرفیت 32/2 گیگابایت

گوشی موبایل موتورولا مدل Moto E7i Power دو سیم کارت ظرفیت 32/2 گیگابایت

پیشنهاد امروزYektanet: Vaccine

بازیکنان تیم ملی می گویند اگر اسکوچیچ می خواسته به نوعی با خط زدن مهدی طارمی زهر چشم بگیرد پس چرا زمانی که یکی از بازیکنان تیم ملی در منامه در رختکن به سرمربی تیم ملی اهانت کرد، او واکنشی نداشت و حتی بازی بعدی این بازیکن را به صورت فیکس بازی داد!

به نظر می رسد ماجرایی که بازیکنان تیم ملی از آن می گویند، مربوط به قبل از بازی با کامبوج است. یکی از روزنامه نگاران ورزشی که خارج از ایران زندگی می کند و با ملی پوشان در ارتباط است، می گوید قبل از بازی با کامبوج یکی از نفرات اصلی تیم ملی به قرار نگرفتن در ترکیب اعتراض می کند و حرف های تندی به اسکوچیچ می زند. در منامه گویا یک درگیری هم در رختکن میان اسکوچیچ و سرپرست تیم ملی پیش آمده که البته فعلا در حد شایعه و زمزمه است.

البته آنهایی که از تصمیم دراگان اسکوچیچ دفاع می کنند، می گویند مربی معمولا درگیری داخل رختکن را با عذرخواهی می بخشد چون آن موضوع رسانه ای نشده و مثل یک اختلاف درون خانوادگی است اما یکی از ملی پوشان می گفت قبل از آن که مهدی طارمی علیه مواضع دراگان اسکوچیچ توییت کند، سامان قدوس در اینستاگرام به سرمربی تیم ملی طعنه زد و اصلا دراگان توجه ای به این موضوع نکرد و اگر به برخوردن به سرمربی باشد، قطعا اعتراض به بازی نکردن، بیشتر به سرمربی برمی خورد.

سامان قدوس بعد از این که در هیچ یک از دو بازی ایران مقابل امارات و کره جنوبی به میدان نرفت، در اینستاگرام یک استیکر به نشانه شگفت زده شدن از تصمیم اسکوچیچ را استوری کرد که اتفاقا رسانه ها هم به آن پرداختند.

هرچه هست حداقل برای دو بازی پیش رو برابر لبنان و سوریه، مهدی طارمی در تیم حضور نخواهد داشت و باید دید آیا این حذف به صورت موقت است یا دوری مهدی طارمی بیش از دو بازی خواهد بود.

از این دست ماجراها در تیم های مختلف رخ می دهد ولی معمولا درون خانواده حل می شود، حالا که این موضوع رسانه ای شده، امیدواریم هرچه زودتر حل و فصل شود تا دودش در چشم تیم ملی ما نرود...

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی