|

دفاع یا وینگر، تکلیف ستاره پرسپولیس مشخص نیست!

هنوز معلوم نیست که یحیی گل محمدی قرار است از سیامک نعمتی در کدام پست استفاده کند.

لینک کوتاه کپی شد

سیامک نعمتی بازیکن تکنیکی و باتجربه پرسپولیس که مثل وحید امیری توانایی بازی در چند پست را دارد، به دلیل مصدومیت چند بازی اخیر تیمش را از دست داد. اما رفته رفته به روزهای آمادگی برگشته تا برگشتن او در آستانه دربی خبر خوبی برای کادرفنی باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ براین اساس سیامک نعمتی قرار است در بازی بعدی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در ترکیب حاضر باشد اما مسخص نیست قرار است در چه پستی بازی کند؛ دفاع راست یا وینگر؟

با توجه به عملکرد مهدی شیری احتمال می رود نعمتی باز هم در دفاع راست به بازی گرفته شود تا برای بازی با استقلال در وضعیت خوبی قرار داشته باشد آن هم در شرایطی که حضور نعمتی در پست وینگر به شدت از نظر فنی و تاکتیکی کمک حال سرخ ها خواهد بود اما به دلیل حضور نداشتن یک مدافع راست مناسب، نعمتی مجبور به حضور در پستی غیر تخصصی است.

شاید بزرگ ترین امید نعمتی صادر شدن مجوز بازی دو بازیکن تاجیک است تا آن ها بتوانند در ترکیب بازی کرده و دست یحیی برای برگرداندن او به پست همیشگی اش باز باشد. سیامک نعمتی که مایلی کهن مربی استعداد شناس فوتبال ما در مصاحبه ای تاکید کرده بود می تواند در چند پله بالاتر از بشار رسن برای پرسپولیس بازی کند.

حال باید دید به رغم تمام این اتفاقات گل محمدی باز هم از نعمتی در دفاع راست بهره می گیرد یا او را به پست و منطقه اصلی بازی اش باز می گرداند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی