|

فرهاد مجیدی، یامگا را در پست تخصصی بازی می دهد

بازیکن فرانسوی استقلال به پستی رفته که در آن تخصص دارد.

لینک کوتاه کپی شد

کوین یامگا بازیکن فرانسوی استقلال در نقل و انتقالات به عنوان یک مدافع و هافبک راست به استقلال پیوست اما باتوجه به آمادگی وریا غفوری کاپیتان آبی ها و البته توانایی این هافبک خارجی برای بازی کردن در پست های دیگر فرهاد مجیدی معمولا او را به عنوان یکی از مهره های هجومی خود به زمین فرستاد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ حالا اما با توجه به مصدومیت وریا غفوری و غیبت او در مسابقات قبلی، سرمربی استقلال یامگا را به پستی فرستاده که او در آن تخصص دارد. یامگا قبل از آنکه خصوصیات تهاجمی داشته باشد،‌یک مدافع راست محسوب می‌شود وحالا در غیاب غفوری به پست تخصصی خودش رفته است.

یامگا مقابل پیکان هم در سیستم 3-4-3 استقلال به عنوان بال راست به میدان رفت و توانست عملکرد خوبی داشته باشد. او هم دردفاع و هم در حمله موثر واقع شد و یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود.

در این شرایط به نظر می‌رسد فرهاد مجیدی با توجه به غیبت ادامه دار وریا غفوری مقابل سپاهان، بار دیگر از یامگا در پست بال راست استفاده کند. پستی که یامگا آن را بیشتر از هرجای دیگری دوست دارد و در بازی گذشته نیز نشان داد در پست تخصصی خودش می‌تواند بهتر از قبل توانایی هایش را به نمایش بگذارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی