|

فرهاد مجیدی در یک بازی جواب همه فرگوسن ها را داد!

بازیکن اسبق استقلال گفت: این برد پرگل نشان داد بازیکنان استقلال در مقابل پیکان آمده بودند تا حقانیتشان را به همه فوتبالی‌ها نشان دهند.

لینک کوتاه کپی شد

کسب پیروزی سه بر صفر مقابل پیکان تیم استقلال را به امتیاز ۱۷ رساند تا پس از ۵ تساوی متوالی، شاگردان فرهاد مجیدی یک برد قاطعانه کسب کنند. محسن یوسفی در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره دیدار تیم‌های پیکان و استقلال در هفته دهم لیگ برتر حرف زد.

  به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ یوسفی گفت: قبل از اینکه درباره مسائل فنی صحبت کنیم باید بگویم به نظر من بازیکنان استقلال با یک هدف مهم به این مسابقه آمده بودند

چه هدفی؟

بازیکنان استقلال و البته کادرفنی تیم می‌خواستند اثبات کنند اگر در ۵ بازی قبلی مساوی کرده‌اند حقشان پیروزی بوده و برخی اتفاقات مثل مشکلات داوری مانع از این کار شده بود. در واقع استقلالی‌ها در این بازی حیثیتی احقاق حق کردند تا حقانیتشان را به اهالی فوتبال ثابت کنند.

انتظار چنین فوتبالی از استقلال را داشتید؟

با توجه به مسائل رخ داده در بازی دربی استقلالی‌ها برخلاف انتظار نه تنها از نظر روحی افت نکردند بلکه با انگیزه دوبرابر به مصاف پیکان رفتند تا ثابت کنند که اصلاً بابت اتفاقات گذشته ناراحت نیستند و می‌خواهند بگویند که اگر حقشان خورده نشود ۳تا ۳تا می‌زنند و حداقل در سه بازی از پنج بازی گذشته می‌توانستند پیروز شوند. بهترین اتفاق بعد از دربی همین بود که استقلال از نظر روحی افت نکرد. این نشان می‌دهد فرهاد مجیدی به خوبی با تیمش کار می‌کند و روحیه پیروزی را در آنها بالا نگه داشته است.

بازی را به لحاظ فنی را چطور ارزیابی کردید؟

به نظرم بازی به نسبت ۸۰ به ۲۰ در اختیار استقلال بود و پیکانی‌ها تنها در اواخر بازی تا حدی توانستند خودشان را به دروازه استقلال نزدیک کنند.

ژستد و یامگا؟

خارجی‌ها در این بازی موثرتر از قبل بودند که این نشان می‌دهد آرام آرام با شرایط این تیم و بازی در لیگ ایران هماهنگ‌تر می‌شوند. حضور مطهری و گلی که زد نیز ثابت کرد ارزش‌های این بازیکن بیشتر از این بوده که در دربی تنها دو دقیقه به میدان بیاید. امیدوارم این شکل بازی و این روحیه بالا در بازی‌های بعدی هم تکرار شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • عدالت ارسالی در

    هنوز خیلی بازی مونده واستقلال باید همیشه این طور باشد نه فقط به داور پنارتی گرفتن اکتفا کنند در فصل قبل هم با بازی قائدی بود که به پنارتی دست پیدا می کردن این تیم عادت کرده به داور و پنارتی و این اشتباه بود ودر بازی پیکان بود که بخودشون آمدن حتی خارجی ها هم گل نزدن بله ایرانی بودن

  • #دختر تاجی💙 ارسالی در

    ایول مجیدی به همین خوبی ادامه بده

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی