|

فرهاد مجیدی: در هر دو نیمه تیم برتر میدان بودیم؛ امیدوارم پیروزی‌ ها تداوم داشته باشد

سرمربی استقلال گفت: مقابل پیکان در هر دو نیمه تیم برتر میدان بودیم.

لینک کوتاه کپی شد

فرهاد مجیدی پس از برتری 3 بر صفر استقلال مقابل پیکان گفت: در هر دو نیمه تیم برتر میدان بودیم و به بازیکنانم برای ارائه این بازی خوب خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم در بازی‌های آینده این پیروزی‌ها تداوم داشته باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم؛ وی درباره اینکه آیا کیفیت زمین اجازه داد بازی خوب باشد، عنوان کرد: بازیکنانم خیلی خوب بازی کردند ولی کیفیت زمین خیلی مطلوب نبود. فکر می‌کنم بازیکنانم فوتبال خوبی ارائه کردند. اکثر بازی‌هایی که مساوی کردیم با بدشانسی بوده و در این مسابقات نیز تیم برتر میدان بودیم ولی از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم. در این بازی از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کردیم و پیروز شدیم.

سرمربی استقلال درباره اینکه این تیم بعد از مدت‌ها موفق شد روی ارسال‌ها به گل برسد و اینکه آیا از عملکرد هافبک‌ها راضی است، خاطرنشان کرد: نه تنها از هافبک‌ها بلکه از همه بازیکنانم راضی هستم. در 5 بازی که مساوی کردیم چندین موقعیت خوب روی سانتر از جناحین داشتیم ولی موقعیت‌‌های ما به گل تبدیل نشد. امروز یک بازی مالکانه خوب انجام دادیم و تیم برتر میدان بودیم.

مجیدی درباره بازی بعدی استقلال مقابل سپاهان یادآور شد: الان با بازیکنان صحیت کردم و گفتم این بازی تمام شد و از فردا برای بازی با سپاهان آماده می‌شویم. سپاهان تیم خوبی است و باید بازیکنان، خودشان را از لحاظ روحی و روانی آماده کنند تا این بازی را نیز با پیروزی پشت سر بگذاریم. سپاهان یکی از تیم‌های خوب لیگ به حساب می‌آید. بازی سختی داریم و امیدوارم در این دیدار نیز پیروز شویم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی