|

ترکیب احتمالی استقلال برابر سپاهان، امروز سه شنبه 23 آذر

شاگردان فرهاد مجیدی در هفته دهم لیگ برتر به مصاف سپاهان خواهند رفت.

لینک کوتاه کپی شد

در حساس ترین دیدار هفته دهم رقابت های لیگ برتر، استقلال و سپاهان در استادیوم آزادی به مصاف هم می روند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ شاگردان فرهاد مجیدی برای اینکه همچنان در کورس تیم های مدعی بمانند و به صورت موقت صدرنشین لیگ شوند، باید به دنبال کسب 3 امتیاز حساس نبرد امروز برابر تیم قدرتمند نویدکیا باشند.

* حسینی به دنبال کلین شیت پنجم

هر چند حسینی در دیدار برابر ذوب آهن در ترکیب اصلی به میدان رفت ولی به دلیل مصدومیت در دقیقه 8 جایش را به مظاهری داد و زحمت اصلی کلین شیت در آن بازی را رشید کشید. با این وجود، سیدحسین در تقابل با هوادار، تراکتور، پرسپولیس و پیکان خوش درخشید و مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

استقلال در 6 تقابل قبلی لیگ برتری با سپاهان تنها یک مرتبه موفق به ثبت کلین شیت شده است و حالا سیدحسین حسینی امید زیادی دارد تا با ادامه درخشش خود در دروازه استقلال و حفظ روند خوبی که داشته، دروازه تیمش را نیز بسته نگه دارد.

* حضور ثابت، پاداش بازی خوب آقاسی؟

عارف آقاسی در دیدار برابر پیکان عملکرد خوبی را از خود نشان داد. در روزی که محمدحسین مرادمند به دلیل 4 کارته بودند غایب بود، آقاسی در کنار دانشگر و یزدانی خط دفاعی آبی ها را تشکیل داد و خوب ظاهر شد. حالا انتظار می رود که مجیدی یک بار دیگر به مدافع جدید تیمش اعتماد کرده و او را در کنار دو مدافع دیگر تیمش روانه میدان کند.

تقابل سیاوش یزدانی با تیم سابقش نیز از نکات جالب توجه است. این بازیکن هفته قبل سرانجام موفق شد پس از 52 بازی در ترکیب استقلال، برای این تیم گلزنی کند. او یکی از مدافعین آماده لیگ برتر است و از انگیزه و روحیه بالایی برخوردار است. محمد دانشگر نیز این روزها بی حاشیه و در خدمت تیم کار می کند و امروز آماده تقابل با خط حمله قدرتمند سپاهان است.

* مجیدی جانشین رضاوند را پیدا کرد

نمایش زبیر نیک نفس در استادیوم دستگردی تمام و کمال نظر مثبت استقلالی ها را جلب کرد. ستاره فصل گذشته فولاد بالاخره توانست توانایی هایش را در ترکیب تیم جدیدش به نمایش بگذارد. در روزهایی که آرش رضاوند به دلیل مصدومیت در دسترس کادرفنی نیست، فرهاد مجیدی روی توانایی های زبیر حساب ویژه ای باز کرده است.

مهدی مهدی پور نیز که به طور کلی این فصل سطح بالاتری از کیفیت فنی خود را به نمایش گذاشته، در خط میانی و در کنار زبیر به میدان می رود. هافبک آبی ها این روزها در ترکیب تیمش خوش می درخشد و استقلالی ها امیدوار به ارائه یک بازی خوب دیگر از او هستند.

* خط میانی بدون تغییر 

جعفر سلمانی همچنان تنها گزینه فرهاد مجیدی برای سمت چپ است. بازیکنی که همچون سایر استقلالی ها برابر پیکان روز خوبی را سپری کرد. به نظر می رسد که فرهاد مجیدی یک بار دیگر به سبحان خاقانی اعتماد کرده و از او در ترکیب تیمش استفاده کند. امیرحسین حسین زاده نیز به مانند دیدارهای قبلی استقلال پشت سر دو مهاجم تیمش بازی می کند.

* زوج ژستد و یامگا در خط حمله

به نظر می رسد که عملکرد رودی ژستد روز به روز بهتر می شود. او برابر پیکان روز بسیار خوبی را سپری کرد و یک پاس گل نیز داد. امروز بهترین فرصت برای این بازیکن است تا با گلزنی، به این طلسم نیز پایان دهد. کوین یامگا نیز همچون دیدارهای گذشته از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان می رود و زوج دیگر بازیکن خارجی آبی ها در خط حمله است.

ترکیب احتمالی استقلال برابر سپاهان:

سیدحسین حسینی – سیاوش یزدانی – عارف آقاسی – محمد دانشگر – زبیر نیک نفس – مهدی مهدی پور – جعفر سلمانی – سبحان خاقانی – امیرحسین حسین زاده – کوین یامگا – رودی ژستد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی