|

علت دعوت نشدن ستاره استقلال به تیم ملی مشخص شد!

وریا غفوری گفت: من نمی‌دانم چرا دعوت نمی‌شوم. البته بهانه‌هایی آورده‌اند که اصلاً برای من قابل قبول نبوده و نیست.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال نیم‌فصل موفق را سپری کرد و با ۳۵ امتیاز توانست قهرمانی در دور رفت بازی‌های لیگ بیست و یکم را به دست بیاورد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ بدون شک یکی از دلایل موفقیت استقلال، آرامش و ثباتی است که در این تیم به وجود آمده و البته کادرفنی و بازیکنانی که همگی به تنها نکته‌ای که فکر می‌کنند، کسب عنوان قهرمانی در انتهای فصل است. وریا غفوری به‌عنوان کاپیتان استقلال، نقش مهمی در ایجاد چنین آرامشی ایفا کرده. او در گفت‌وگو با ایران ورزشی، بعد از مدت‌ها سکوت خود را شکست و از قهرمانی نیم‌فصل صحبت کرد و البته دلایلی که برای به دست‌ آمدنش نقش داشتند. او از مدیریت گفت، به کادرفنی رسید و سپس از بازیکنان تمجید کرد. کاپیتان استقلال همچنین یک بار برای همیشه از دلایل عدم دعوتش به تیم ملی پرده برداشت. او تأکید کرد که به دلایلی دیگر که فنی هم نیست فعلاً از حضور در تیم ملی محروم مانده. راهکار وریا برای حل همیشگی مشکلات استقلال و پرسپولیس هم جالب است. واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی. اتفاقی که وقوع آن به همین سادگی‌ها میسر نمی‌شود.

استقلال در نیم‌فصل اول لیگ بیست و یکم نتایج درخشانی به دست آورد و در نهایت عنوان قهرمانی را کسب کرد. می‌خواهم از نیم‌فصلی که گذشت صحبت کنی و اینکه چگونه توانستید در صدر جدول قرار بگیرید و چه مسائلی در رقم خوردن این اتفاق نقش داشتند؟

یک نیم‌فصل گذشت، البته با تمام مشکلاتی که بود اما خدا را شکر توانستیم دور رفت مسابقات را به بهترین شکل ممکن تمام کنیم. نتایج ما حتی می‌توانست بهتر از این هم باشد. چند تساوی استقلال در لحظات آخر رقم خورد که اگر آن بازی‌ها را با برد تمام می‌کردیم شرایط امتیازی ما از حالا هم ایده‌آل‌تر بود. در کل به نظر من نتایج عالی بود و بزرگترین نکته‌ای که می‌توانم به آن اشاره کنم و روی آن مانور بدهم، اتحاد، همدلی و آرامشی بود که در تیم وجود داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی