|

خلاصه بازی اتلتیک بیلبائو-بارسلونا 1 بهمن؛ با ژاوی هم شرایط خوب نیست!

بازی فینالیست های فصل پیش کوپا دل ری، این بار به سود اتلتیک بیلبائو به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

اتلتیک بیلبائو و بارسلونا در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی فصل 22-2021 کوپا دل ری به مصاف هم رفتند که بازی در طول 90 دقیقه و به لطف گل دیرهنگام پدری با نتیجه تساوی 2-2 به پایان رسید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در وقت های اضافه اتلتیک بیلبائو به لطف ضربه پنالتی پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. فران تورس در این بازی اولین گل خود با پیراهن بارسلونا به ثمر رسانده است. آنسو فاتی که در دقیقه 61 به میدان آمده بود، در دقیقه 96 دچار مصدومیت شد و از زمین بازی خارج شد.

اطلاعات بازی اتلتیک بیلبائو و بارسلونا

  • تاریخ برگزاری: جمعه، 1 بهمن 1400 (21 ژانویه 2022)
  • ساعت برگزاری: 00:00 به وقت تهران
  • مکان برگزاری: استادیوم سن مامس، بیلبائو
  • هفته برگزاری: مرحله یک هشتم کوپا دل ری، تک بازی، فصل 22-2021
  • داور: ماریو ملرو لوپز
  • گلزنان اتلتیک بیلبائو: ایکر مونیائین 2' و 1+105' (پنالتی)، اینیگو مارتینز 86'
  • گلزنان بارسلونا: فران تورس 20'، پدری 3+90'

ترکیب تیم‌های اتلتیک بیلبائو و بارسلونا

اتلتیک بیلبائو: آگیرزابالا، برچیچه، مارتینز، ویوان، دی مارکوس، ویلیامز، دنی گارسیا، وسگا، مونیاین، سانست و رائول گارسیا

بارسلونا: تراشتگن، پیکه، آرائوخو، بوسکتس، آلوز، پدری، آلبا، تورس، خوتگلا، گاوی و الزلزولی

شرح گل های اتلتیک بیلبائو و بارسلونا

اتلتیک بیلبائو 1-0 بارسلونا؛ ایکر مونیائین 2': نیکو ویلیامز از فضای خالی پشت آلبا بهره برد و با سرعت بالا خودش را به محوطه جریمه رساند. سپس توپ را با ارسال عرضی کوتاهی به مرکز محوطه جریمه رسید، هیچ یک از بازیکنان به توپ ضربه نزدند تا توپ در سمت دیگر به ایکر مونیائین برسد. این بازیکن نیز با ضربه ای فنی و زیبا، گل اول اتلتیک بیلبائو را به ثمر رساند.

اتلتیک بیلبائو 1-1 بارسلونا؛ فران تورس 20': بوسکتس در پشت محوطه توپ را دریافت کرد و سپس با پاسی کوتاه به داخل محوطه، توپ را به فران تورس رساند. فران تورس کمی با توپ در عرض حرکت کرد، مدافع بیلبائو را از مقابل دید خود برداشت و سپس با شوتی فوق العاده زیبا و تماشایی، گل تساوی و اولین گل خود با پیراهن بارسلونا را به ثمر رساند.

اتلتیک بیلبائو 2-1 بارسلونا؛ اینیگو مارتینز 86': ایکر مونیائین ضربه خطا را به داخل محوطه ارسال کرد، بازیکن اتلتیک بیلبائو ضربه سر زد، توپ پس از برخورد به چند بازیکن به اینیگو مارتینز رسید و این بازیکن در مقابل دروازه کار سختی برای گلزنی نداشت.

اتلتیک بیلبائو 2-2 بارسلونا؛ پدری 3+90': ارسال بازیکن بارسلونا به داخل محوطه جریمه را بازیکن بیلبائو دفع کرد ولی دفع او ناقص بود. توپ به دنی آلوز رسید و این بازیکن سعی کرد قیچی برگردان بزند. توپ در مرکز محوطه جریمه به پدری رسید و این بازیکن با یک شوت سرضرب زیبا گل تساوی را در آخرین دقیقه نیمه دوم به ثمر رساند.

اتلتیک بیلبائو 3-2 بارسلونا؛ ایکر مونیائین 1+105': توپ در محوطه جریمه به دست آلبا برخورد کرد و پنالتی به سود بیلبائو اعلام شد. ایکر مونیائین پنالتی بیلبائو را تبدیل به گل کرد.

نمرات بازیکنان اتلتیک بیلبائو و بارسلونا / فوت موب

آمار بازی اتلتیک بیلبائو و بارسلونا / فوت موب

ویدیوی خلاصه بازی اتلتیک بیلبائو و بارسلونا


پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی