|

(عکس) بیرانوند پیشنهاد تیم لیگ برتری را رد کرد!

علیرضا بیرانوند پیشنهاد فولاد خوزستان را نپذیرفت.

لینک کوتاه کپی شد

در پایان فصل گذشته جواد نکونام از فولاد جدا و عبدالله ویسی به عنوان سرمربی این تیم در لیگ بیست و یکم انتخاب شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ بعد از این اتفاق محسن فروزان هم تصمیم به جدایی گرفت ولی حضور ویسی در خوزستان فقط چند هفته طول کشید و بعد از آن جواد نکونام مجددا سرمربی این تیم شد.

از زمانی که جواد نکونام دوباره سرمربی فولاد خوزستان شده، روی پست دروازه بان تاکید داشته و به مدیران باشگاه اعلام کرده نیاز به جذب دروازه بان جدید دارد. اولویت جواد نکونام، برای تقویت دروازه فولاد علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران بود.

در این مدت بسیاری مدعی شدند جواد نکونام در اولویت لیست خود رشید مظاهری را قرار داده ولی حالا انتشار نامه فولاد خوزستان به باشگاه بواویشتا مشخص کرده فولاد خوزستان در ابتدا خواهان جذب علیرضا بیرانوند بوده است.

گویا در آغاز نقل و انتقالات جواد نکونام شنیده رشید مظاهری سودای حضور در پرسپولیس را در سر دارد و به همین خاطر همزمان با مذاکره با استقلال برای جذب رشید مظاهری، از باشگاه خواسته با آنتورپ بلژیک و بوایشتا پرتغال مذاکره کنند و پیگیر جذب علیرضا بیرانوند شوند.

مدیران فولاد خوزستان هم علاوه بر آن که نامه استعلام شرایط بیرانوند را برای باشگاه بلژیکی فرستادند، با ارسال یک نامه رسمی به باشگاه بواویشتا خواهان جذب علیرضا بیرانوند شدند. البته علیرضا بیرانوند به صورت قرضی از آنتورپ به بواویشتا پیوسته و چون این باشگاه پرتغالی مبلغی را به آنتورپ پرداخت کرده، برای انتقال علیرضا بیرانوند به فولاد باید هر دو باشگاه رضایت بدهند.

جالب اینکه هر دو باشگاه پرتغالی و بلژیکی وقتی با پیشنهاد فولاد مواجه شدند، اعلام کردند تابع تصمیم علیرضا بیرانوند هستند و در صورتی که او بخواهد جدا شود، با فولاد مذاکره می کنند.

شنیدیم فولاد خوزستان پیش نویس قراردادی را هم به دو باشگاه بلژیکی و پرتغالی علیرضا بیرانوند داده ولی بیرو به اعلام کرده قصد ندارد به ایران برگردد و پیش نویس قرارداد را پس فرستاده است.

لیست دروازه بان های مدنظر فولاد خوزستان

جواد نکونام حالا در جذب اولویت لیست خود موفق نبوده و در خصوص رشید مظاهری هم بعید است او به فولاد بیاید. در حالی که به نظر می رسید همه چیز بین دو باشگاه استقلال و فولاد خوب پیش می رود و احتمالا معاوضه صالح حردانی با آرش رضاوند و رشید مظاهری صورت می گیرد، ناگهان پیشنهاد و درخواست مالی سنگین استقلالی ها مذاکرات را بهم زد. فولاد می خواست صالح حردانی را به استقلال بدهد و در ازایش رضاوند و مظاهری را بگیرد اما باشگاه استقلال مبلغی را برای انجام این کار طلب کرد که فولاد از ادامه مذاکره منصرف شد.

نکونام ریسک نکرده و در این مدت وضعیت شهاب گردان را هم جویا شده تا در صورتی که خود او ابراز تمایل کند، فولاد با ذوب آهن وارد مذاکره شود.

البته فولاد و نکونام نیم نگاهی هم به محسن فروزان و محمدحسین اکبر منادی که هر دو در تیم گل گهر سیرجان بازی می کنند دارند. در خصوص محسن فروزان با وجود آسیایی شدن فولاد و خاطرات خوب او از خوزستان بعید است به این تیم برگردد چرا که دروازه بان اول گل گهر است ولی محمدحسین اکبر منادی شاید از گل گهر جدا و راهی فولاد شود.

بنابراین لیست اولیه جواد نکونام برای انتخاب دروازه بان براساس اولویت به شرح زیر است:

  • علیرضا بیرانوند از بواویشتا
  • رشید مظاهری از استقلال
  • شهاب گردان از ذوب آهن
  • محسن فروزان یا محمدحسین اکبرمنادی از گل گهر سیرجان

تصویر نامه رسمی باشگاه فولاد خوزستان به بواویشتا پرتغال برای جذب علیرضا بیرانوند

 فولاد، قهرمان جام حذفی ایران و یکی از دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی