|

غیبت ادامه‌دار فرزاد، حضور مهدی‌پور و بازگشت خارجی‌های استقلال تا فردا

تمرینات استقلال برای دیدار مقابل هوادار درحالی برگزار شد که ۲ بازیکنی که به‌عنوان خروجی‌های بعدی استقلال نام برده می‌شود در تمرین حاضر شدن

لینک کوتاه کپی شد

تمرینات استقلال از روز شنبه گذشته بعد از چند روز تعطیلی در ورزشگاه آرارات تهران از سر گرفته شد. با اینکه در روزهای تعطیلی تمرینات مسئولان باشگاه استقلال اقداماتی را برای ترمیم چمن ورزشگاه آرارات انجام دادند اما به‌خاطر زمان اندک برای مرمت زمین هنوز شرایط ایده‌آلی ندارد. این درحالی است که تمرینات این تیم روز گذشته نیز در همین ورزشگاه ادامه پیدا کرد اما شنیده می‌شود کادرفنی استقلال طی درخواستی از مدیریت باشگاه به‌خاطر کیفیت نامرغوب چمن ورزشگاه آرارات اعلام کرده است تا هرچه سریع‌تر تمرینات این تیم به یک مجموعه ورزشی دیگر انتقال داده شود که بر همین اساس شنیده می‌شود احتمالا آبی‌ها قبل از دیدار با هوادار راهی مجموعه ورزشی انقلاب یعنی زمین تمرین سابق خود شوند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فرهیختگان؛ دو شب پیش سارقان به منزل سرمربی استقلال رفته و گاوصندوق او را که حاوی برخی اقلام قیمتی و مدارک بوده است، به سرقت بردند. او اعلام کرد که شکایت خود را ثبت کرده است، اگرچه مجیدی در تمرین تا حدودی نگران به نظر می‌رسید اما در شرایطی در تمرینات حاضر شد که ناراحتی خاصی در چهره او دیده نمی‌شد و مثل سایر روزهای گذشته و در غیاب گابریل پین که در مرخصی به سر می‌برد در برخورد با بازیکنان مانند همیشه سعی کرد خونسردی خود را حفظ و در شرایط مناسب روحی و روانی تمرینات را هدایت کند.

همچنین مهدی مهدی‌پور که در تمرین روز شنبه استقلال حضور نداشت، خودش را به کادرفنی معرفی کرد، ولی جعفر سلمانی همچنان در این تمرین غایب بود. از سوی دیگر فرزاد مجیدی مدتی است در تمرینات شرکت ندارد و بازیکنان ملی‌پوش به همراه بازیکنان خارجی غایبان تمرین بودند. همچنین سعید مهری در تمرین دیروز استقلال غایب بود تا این گمانه‌زنی ایجاد شود که نام او در لیست مازاد قرار گرفته است، با این حال دلیل غیبت مهری در تمرین استقلال سرماخوردگی اعلام شد.

تمرینات استقلال برای دیدار عقب‌افتاده مقابل هوادار تهران درحالی برگزار شد که ۲ بازیکنی که از آنها به‌عنوان خروجی‌های بعدی استقلال نام برده می‌شود در تمرین حاضر شده و این تیم را همراهی کردند. بر همین اساس رشید‌ مظاهری و آرش رضاوند در تمرین دیروز شاگردان فرهاد مجیدی حضور به هم رسانده و با سایر بازیکنان تمرین کردند، هرچند تکلیف ادامه همکاری آنها با استقلال هنوز مشخص نیست.

البته محمدرضا آزادی و فردین رابط دیگر خروجی‌های استقلال تا تعیین‌تکلیف تیم بعدی خود حق تمرین‌کردن با آبی‌پوشان را ندارند. هرچند شنیده می‌شود فردین رابط به جز پیشنهاد خارجی موردتوجه باشگاه پدیده نیز قرار گرفته است.

درباره آخرین وضعیت بازیکنان و مربی خارجی استقلال نیز طبق شنیده‌ها رودی ژستد مهاجم فرانسوی استقلال که دیرتر از سایرین به مرخصی رفته بود، قرار است از امروز به تمرینات اضافه شود اما کوین یامگا که به خاطر چهار کارته بودن محروم است و نمی‌تواند استقلال را مقابل هوادار همراهی کند تازه قرار است امروز به تهران بازگردد و طی روزهای بعد در تمرینات شاگردان فرهاد مجیدی شرکت می‌کند. همچنین گابریل پین امشب به تهران می‌رسد و از فردا کار خود را با استقلال از سر خواهد گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی