|

سه گزینه سرمربی پرید، رامین هفته آینده پرسپولیسی می‌شود؟

کوشکی که به فولاد پیوست، پرداختی تراکتور به بابایی به‌حدی رسید که نتواند قراردادش را فسخ کند و بازیکن برزیلی فولاد هم در این تیم ماند.

لینک کوتاه کپی شد

در لیستی که یحیی برای تقویت تیمش در نیم‌فصل دراختیار باشگاه قرار داده بود، نام‌هایی همچون علیرضا کوشکی و پیمان بابایی و لوسیانو پریرا وجود داشت، اما هیچ‌کدام از این سه بازیکن جذب نشدند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فرهیختگان؛ کوشکی که به فولاد پیوست، پرداختی تراکتور به بابایی به‌حدی رسید که نتواند قراردادش را فسخ کند و بازیکن برزیلی فولاد هم در این تیم ماند. اگرچه اخبار تاییدنشده‌ای مبنی‌بر مذاکرات بابایی با تراکتور برای گرفتن رضایتنامه‌اش به گوش می‌رسد که باتوجه به نیاز باشگاه تبریزی بسیار بعید است این بازیکن به‌تنهایی بتواند کاری از پیش ببرد و مدیران تراکتور را راضی به دادن رضایتنامه کند.

ازطرفی شنیده می‌شود جدی‌ترین گزینه‌ای که احتمال دارد پرسپولیسی شود، رامین رضاییان‌ است. رضاییان که مدتی قبل به‌طور تلفنی با یحیی صحبت کرده، با مدیران الدحیل برای فسخ قراردادش به توافق رسیده و گویا قرار است چنانچه اتفاق خاصی نیفتد، حداکثر تا هفته آینده راهی ایران شده و بازهم قرمزپوش شود.

نکته دیگر اینکه امروز آخرین روز نقل‌وانتقالات فوتبال در قطر است و به احتمال زیاد همه‌چیز درباره رامین و پرسپولیس هم مشخص خواهد شد. دیروز همچنین خبر رسید که باشگاه پرسپولیس برای جذب شروین بزرگ از نفت آبادان هم به این باشگاه نامه زده است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی