|

دفاع جانانه فرهاد مجیدی از ستاره هایش!

فرهاد مجیدی از اینکه بازیکنانش در تیم ملی بازی نمی‌کنند عصبانی است.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال روز گذشته در جریان دیدار معوقه هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد ۲ بر یک از سد هوادار بگذرد و با ۳۸ امتیاز، ۳ امتیاز بالاتر از پرسپولیس، به تنهایی صدرنشین لیگ برتر بماند. این بازی پیش‌تر به دلیل کرونایی شدن بازیکنان استقلال به تعویق افتاده بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ موضوع کسب ۳ امتیاز در این بازی تقریبا دشوار، یکی از موارد مهمی بود که فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری به آن پرداخت، چون به غیر از این مورد، طغیان سرمربی آبی‌ها علیه دراگان اسکوچیچ در همین کنفرانس خبری مشهود بود. فرهاد مجیدی به شدت از دست سرمربی تیم ملی عصبانی بود و دلیل آنهم بازی نکردن بازیکنان استقلال به ویژه سیاوش یزدانی در ترکیب تیم ملی است.

سیاوش یزدانی در حالی به تیم ملی رسیده که استقلال بهترین خط دفاعی لیگ را داشته، ولی حتی در روزی که شجاع خلیل زاده در ترکیب تیم ملی قرار نگرفته و به نظر می‌رسید سیاوش یزدانی در دیدار ایران با امارات وارد ترکیب اصلی شود، دراگان تصمیم گرفت سیاوش را بازی ندهد و امید نورافکن را به جای او وارد ترکیب اصلی کند. این موضوع سوژه‌ای بود برای فرهاد مجیدی تا دراگان را در حد یک تیم باشگاهی نه تیم ملی، توصیف کند.

فرهاد مجیدی در این کنفرانس و درباره صعود تیم‌ملی به جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: این صعود را تبریک می‌گویم. به آقای اسکوچیچ تبریک می‌گویم و از او بابت صعود تیم‌ملی تشکر می‌کنم. ولی رفتاری که ایشان کرد در حد یک مربی حرفه‌ای نبود. بازیکن را عین دسته گل در اختیار تیم‌ملی داده‌ام و الان به چه وضعیت عصبی‌ای تحویل داده‌اند. من نمی‌دانم چه اتفاقی باید در استقلال بیفتد که بازیکنانش به تیم‌ملی دعوت شوند. بهترین نتیجه نیم فصل اول را گرفته است. هم بهترین خط حمله و هم بهترین خط دفاع را در اختیار دارد. همه ایران فهمیده‌اند، مشکل تیم‌ملی چیست، چطور آقای اسکوچیچ نفهمیده‌اند؟

او افزود: مدافعان من بهترین مدافعان ایران هستند و در کل ایران بهتر از این‌ها پیدا نمی‌شود. حالا نظر فنی دارید، من احترام می‌گذارم، ولی وقتی شما در باشگاه این کار را بکنید، توجیه دارد، چون بازیکن محدود دارید. ولی وقتی شما ۱۵ تیم لیگ برتری دارید و بازیکن را دعوت می‌کنید. بعد مدافعان به مشکل می‌خورند و شما یک بازیکن از پست دیگر را در دفاع وسط می‌گذارید و بهترین دفاع وسط لیگ را بازی نمی‌دهید، باعث شده‌اید که انگیزه در تیم من کشته شود. بازیکن می‌خواهد در جام جهانی بازی کند.

سرمربی استقلال بیان کرد: این چه حرکت و رفتاری است که با تیم صدرنشین بدون باخت لیگ می‌کنید؟ او بسیار مربی خوب است، اما برای باشگاه نه تیم‌ملی. این کار یک مربی حرفه‌ای نیست. شما بهترین مدافعان لیگ برتر را دعوت کرده‌اید بعد یک دفاع چپ را جای آن‌ها بازی می‌دهید؟ این هم نتیجه‌اش که امروز دیدیم. آقای یزدانی تمرکز نداشت و عصبی بود. آقای اسکوچیچ من بازیکن را مثل دسته گل تحویلتان داده‌ام. انگشت او به تمام مدافعان لیگ می‌ارزد. با بازیکن من چه کار کرده‌اید؟

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی