|

سپاهان جواب تندی به مدیرعامل سابق پرسپولیس داد!

سپاهان درخصوص اظهارات مجید صدری در مورد نحوه پیوستن شهریار مغانلو از سانتاکلارا به این باشگاه اصفهانی بیانیه‌ای صادر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه سپاهان درباره اظهارات مجید صدری  سرپرست مدیرعاملی سابق باشگاه پرسپولیس در مورد نحوه  پیوستن شهریار مغانلو از سانتاکلارا به این باشگاه اصفهانی بیانیه‌ای صادر کرد.  

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از افکارنیوز؛ باشگاه سپاهان طی بیانیه‌ای نوشت: مجید صدری مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در یک برنامه اینترنتی اظهاراتی مطرح کرد که یا نشان از بی‌اطلاعی او از این موضوع است یا سعی دارد با فرافکنی و متوسل شدن به اظهارات خلاف واقع سرپوشی بر عدم اقدام مناسب خود در بازار نقل و انتقالات و بحران‌های اداری و اجرایی پرسپولیس که میراث مدیریتش  در این باشگاه است بگذارد و بار دیگر اذهان هواداران شریف باشگاه پرسپولیس را که کماکان از عدم اخذ مجوز حرفه‌ای این باشگاه بزرگ و حذف از آسیا مکدر هستند را منحرف کند. باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اظهارات آقای صدری را قویا تکذیب می‌کند.

شهریار مغانلو و محمد محبی طبق توافق ۲ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و سانتاکلارا در نقل و انتقالات تابستانی معاوضه شده‌اند و باشگاه سپاهان هیچ مبلغی برای دریافت رضایتنامه مغانلو به سانتاکلارا پرداخت نکرده است.

این در حالی است که محمد محبی فقط یک فصل دیگر با طلایی‌پوشان اصفهان و شهریار مغانلو با تیم پرتغالی ۲ سال دیگر قرارداد داشت، در پی آن و پس از مذاکرات متعدد فی ما بین ۲ باشگاه و همچنین بازیکن، شهریار مغانلو با قراردادی سه ساله به سپاهان پیوست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی