|

یک پرسپولیسی در استقلال پست گرفت ؟!

مربی پیشین استقلال در مورد شرایط تیم صحبت هایی را انجام داد.

لینک کوتاه کپی شد

عبدالصمد مرفاوی مربی سابق استقلال در خصوص شرایط استقلال اظهار داشت شرایط این تیم خوب است آنها در این هفته از مسابقات هم توانستند در مقابل هوادار به پیروزی برسندالبته بازی بسیار سختی بود و با توجه به اینکه استقلال در شرایط آ‌مادگی آن هم به دلیل دور بودن از تمرینات قرار نداشت اما در نهایت سه امتیاز بازی را کسب کردند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ وی ادامه داد: استقلال روی نوار پیروزی قرار داشت اما این داستان کرونا باعث شد در کار گروهی این تیم وقفه بیفتد اما به هرحال با جذب بازیکن جدید مطمئنا شرایط تغییر خواهد کرد.

مربی سابق استقلال در خصوص رای کمیته استیناف که به سود استقلال در ماجرای پرونده بازیکن گابنی گل گهر اعلام شد تصریح کرد: کمیته انضباطی و کمیته استیناف بر اساس شواهد موجود رای دادند البته نباید فراموش کنیم که همین کمیته‌ها سه سال قبل رای به باختن استقلال در سوپرجام دادند اما من نمی‌دانم چرا باشگاه‌های دیگر در خصوص این حکم اظهارنظر می‌کنند که ربطی به آنها ندارد. مگر دو سال قبل که بازی پرسپولیس و سپاهان برگزار نشد و فدراسیون پرسپولیس را برنده کرد بقیه تیم‌ها اعتراض کردند. اما یک موضوعی مرا ناراحت می‌کند و آ‌ن هم حضور شخصی در مدیریت باشگاه استقلال است.

مرفاوی افزود: همین آقایی که در سال 97 حکم محکومیت استقلال را داد و الان در استقلال مسئولیت دارد این واقعا ناراحت‌کننده است این آقا حالا چطوری استقلالی شده و از منافع این تیم دفاع می‌کند چرا باید آقای فتاحی که خیلی‌ها می‌گفتند علیه استقلال است الان در این باشگاه سمت دارد. این باعث شده که خیلی از پیشکسوتان استقلال ناراحت شوند.

سرمربی سابق استقلال افزود: چندی پیش پیشکسوتان استقلال را دعوت کردند و از ما خواستندکه از تیم انتقاد نکنیم اما حالا همین چند روز پیش اقایان می‌گویند فرگوسن‌های وطنی .همین فرگوسن‌های وطنی ما عمر و جوانی‌مان را در این استقلال گذرانده‌ایم و هنوز هم با باخت‌های این تیم ناراحت می‌شویم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی