|

بررسی عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی

باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات فقط ۲ بازیکن یعنی رضاییان و گوهری را به خدمت گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

در حالی که همه گمان می‌کردند تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان مدعی قهرمانی لیگ برتر حضور فعالی در نقل و انتقالات دارد، این اتفاق برای سرخپوشان رخ نداد. یحیی گل محمدی لیست خریدی به باشگاه ارائه داد، اما در پایان فصل نقل و انتقالات فقط ۲ نفر جذب شدند. احمد گوهری از آبادان و رضاییان از قطر به پرسپولیس آمدند.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از صدآنلاین؛ به هر حال این همه خواسته یحیی گل محمدی نبوده است و طبق اظهار نظر برخی از کارشناسان،  تیم پرسپولیس در پست هافبک بازیساز و مهاجم ضعف مشهودی دارد که در ادامه فصل به سرخپوشان ضربه خواهد زد.

در حالی که جذب رامین رضاییان را بمب نقل و انتقالات پرسپولیس می‌دانند، اما این تیم عملکرد  قابل توجیهی در جذب بازیکن نداشته است.

عیار یحیی برهمگان مشخص است، او با ۲ بار قهرمانی در لیگ برتر فوتبال نشان داد که اگر دستش پر باشد توانایی کسب ششمین قهرمانی با پرسپولیس را هم دارد، اما  درویش نتوانست همه بازیکنان مدنظر گل محمدی را به خدمت بگیرد.  

پرسپولیسی ها از انتقال  شیری به فولاد سود چندانی نبردند

این درست است که شیری را  یحیی گل محمدی نخواست و او را در لیست مازاد قرار داد، اما این بازیکن سرمایه باشگاه پرسپولیس بود و مدیران باشگاه با درایت خود می‌توانستند با معاوضه این بازیکن با پاتوسی هافبک فولاد، دست یحیی را برای چیدن نفرات باز  بگذارند اما  در نهایت این اتفاق رخ نداد.

گوهری جایگزین رادوشوویچ شد 

تیم فوتبال پرسپولیس بعد از جدایی رادوشوویچ با کمبود دروازه بان مواجه شد و این تیم فقط حامد لک را در اختیار داشت، به همین علت مدیران باشگاه بعد از بررسی و مذاکره با چند دروازه بان، احمد گوهری سنگربان صنعت نفت آبادان را به خدمت گرفتند.

حضور مهاجم برزیلی در پرسپولیس منتفی شد 

همچنین یک مهاجم برزیلی هم در لیست خرید یحیی گل محمدی بود و توافقات ابتدایی با این بازیکن صورت گرفت و حتی برای او بلیت گرفته شد، اما باشگاه این بازیکن رقم درخواستی را افزایش داد و همین موضوع باعث شد که حضور این مهاجم در پرسپولیس منتفی شود.

عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات مناسب نبود 

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت پرسپولیس گفت: در مجموع عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات مناسب نبود و این تیم فقط ۲ بازیکن از جمله گوهری و رضاییان را به خدمت گرفت. بازیکنان مدنظر گل محمدی را باشگاه‌های فولاد و استقلال جذب کردند و باز و بسته شدن چند باره پنجره نقل و انتقالات هم مانع به خدمت گرفتن بازیکن از سوی سرخپوشان شد.

شیری کارایی لازم را در پرسپولیس نداشت 

مهدی شیری کارایی چندانی در تیم پرسپولیس نداشت و همین موضوع باعث شد که گل محمدی این بازیکن را در لیست مازاد قرار بدهد و در نهایت او بعد از چند سال از سرخپوشان جدا شد.

نقطه ضعف پرسپولیس با جذب رضاییان برطرف می شود 

تیم پرسپولیس در جناح راست خود ضعف داشت که این تیم با جذب رامین رضاییان نقطه ضعف خود را پوشش داد.

پرسپولیس نیاز به جذب هافبک بازیساز  دارد 

البته تیم پرسپولیس نیاز به یک هافبک بازیساز دارد که در جلوی خط دفاع این تیم قرار بگیرد و برای مهاجمان موقعیت سازی کند تا آن‌ها بتوانند گل بزنند. سرخپوشان با وجود عالیشاه، ترابی و امیری نیاز به جذب مهاجم ندارند.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی