|

رئیس لالیگا فاش کرد؛ پیوستن امباپه به رئال مادرید در تابستان!

خاویر تباس ابراز اطمینان کرد که مهاجم تیم فوتبال پاری سن ژرمن در تابستان به رئال مادرید می‌پیوندد.

لینک کوتاه کپی شد

خاویر تباس، رئیس لالیگا با ابراز اطمینان از پیوستن کیلیان امباپه به تیم فوتبال رئال مادرید در تابستان امسال اظهار داشت: رئال مادرید در تابستان ارلینگ هالند و کیلیان امباپه را جذب می‌کند، زیرا باشگاه‌هایی مانند بارسلونا و یوونتوس از نظر مالی ضعیف شده اند. آمدن امباپه خبر خوب و بهترین اتفاق ممکن برای لالیگا است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرنگاران جوان؛ به گفته ESPN ، رئیس لیگ فوتبال اسپانیا موسوم به لالیگا اعلام کرد که هیچ مدرکی برای پیوستن امباپه به رئال مادرید در آینده ندارد، اما بازیکنان زیادی با شرایط امباپه دیده که در پایان فصل راهی تیم دیگری شدند.

تابستان پارسال باشگاه پاری سن ژرمن پیشنهاد ۲۰۰ میلیون یورویی رئال مادرید برای جذب امباپه را رد کرد. مدیر برنامه‌های این بازیکن فرانسوی در حال مذاکره برای تمدید قرارداد کوتاه مدت او با پاری سن ژرمن است، اما تاکنون توافقی حاصل نشده است.

پس از رد شدن این پیشنهاد، تباس در توئیتی به انتقاد از سیاست‌های باشگاه پاری سن ژرمن پرداخت و نوشت: باشگاه‌های وابسته به دولت (پاری سن ژرمن و منچستر سیتی) به اندازه سوپرلیگ برای فوتبال اروپا خطرناک هستند. از سوپرلیگ انتقاد می‌کردیم، زیرا فوتبال اروپا را ویران می‌کرد و به همان اندازه هم منتقد پاری سن ژرمن هستیم. بیش از ۳۰۰ میلیون یورو خسارت به خاطر شیوع کرونا، کاهش ۴۰ درصدی درآمد‌های فوتبال فرانسه از حق پخش تلویزیونی، اما بیش از ۵۰۰ میلیون یورو بودجه برای پرداخت دستمزدها؟ غیر قابل دفاع است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی