|

انتقال امباپه به رئال اشتباه است!

بیسنته لیزارازو، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، معتقد است اگر امباپه به رئال برود یعنی پی اس جی اشتباه مدیریتی بزرگی را مرتکب شده است.

لینک کوتاه کپی شد

بیسنته لیزارازو، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، معتقد است اگر کیلیان امباپه به رئال مادرید برود یعنی پی اس جی اشتباه مدیریتی بزرگی را مرتکب شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ قرارداد  امباپه با پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و بسیاری منتظر دیدن این بازیکن در پیراهن رئال مادرید هستند.

این بازیکن در دیدار سه‌شنبه برابر رئال در چارچوب بازی رفت از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان بار دیگر بسیار درخشان ظاهر شد و توانست تک گل پیروزی‌بخش تیمش را در دقیقه 94 وارد دروازه حریف کند.

همین موضوع باعث شده که بحث انتقال او به سانتیاگو برنابئو بار دیگر بسیار داغ شود.

لیزارازو در گفتگو با فرانس اینفو درباره شرایط این بازیکن اظهار داشت:« او بازیکنی استثنایی و کهکشانی است که می‌تواند شرایط یک بازی را به تنهایی تغییر دهد. او امسال ستاره اول ترکیب پاری سن ژرمن بوده است

این ستاره سابق تیم ملی فرانسه درباره عملکرد امباپه در بازی سه‌شنبه شب برابر رئال گفت:« هیچ بحثی وجود ندارد که او ستاره‌ای واقعی است و یک سر و گردن از بقیه بالاتر است. او با تمام وجود برای تیمش تلاش می‌کند و نمونه یک بازیکن حرفه‌ای در زمین بازی به حساب می‌آید.»

او همچنین با اشاره به احتمال جدایی این بازیکن از پاری سن ژرمن و انتقالش به رئال مادرید اضافه کرد:« اگر امباپه به رئال مادرید برود یعنی اشتباه مدیریتی بزرگی از سوی پی اس جی صورت گرفته که نتوانسته او را برای ادامه حضور در این تیم و تمدید قرارداد متقاعد کند. از دست دادن بازیکنی با این آمار، استعداد و در این سن کم می‌تواند اشتباهی بسیار جدی و نابخشودنی باشد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی