|

استقلال در غیاب سربازها هم کلین شیت می کند؛ گل گهر آزمونی سخت!

خط دفاعی استقلال در غیاب دو بازیکن کلیدی خود توانسته آمار جالب‌توجهی را از خود به جای بگذارد.

لینک کوتاه کپی شد

بحث جدایی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند از استقلال به واسطه مسئله‌ی سربازی در یک ماه گذشته سوژه رسانه‌ها بوده و عدم اجازه استفاده از این دو مهره‌ی کلیدی در خط دفاعی آبی‌ها باعث شده تا فرهاد مجیدی تغییراتی بالاجبار در ترکیب تیمش اعمال کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ مجیدی هفته‌ی گذشته در مصاف با فجرسپاسی به سیستم چهاردفاعه روی آورد و از زوج چشمی-دانشگر استفاده کرد و روز گذشته در مصاف با نساجی نیز، سرمربی جوان استقلال به سراغ تغییر استراتژی بازی تیمش رفت و با اضافه کردن عارف غلامی به ترکیب آبی‌ها، از مثلث غلامی-چشمی-دانشگر در قلب خط دفاعی تیمش بهره برد.

نکته‌ی جالب‌توجه 2 کلین‌شیت استقلال و حفظ شمار گل‌های خورده روی عدد 6 است که نشان می‌دهد ساختار جدید دفاعی آبی‌ها هم موفق بوده و در غیاب یزدانی و مرادمند، شاگردان مجیدی توانسته‌اند آمار خوب دفاعی خود را حفظ کنند.

نگاهی دقیق‌تر به آمار و ارقام دو مسابقه اخیر استقلال نشان می‌دهد که تنها 2 شوت در چارچوب در دو مسابقه به ثبت رسیده که این مسئله به خوبی موفق بودن آرایش جدید خط دفاعی استقلال را نشان می‌دهد.

بعد از دو بازی مقابل فجر و نساجی، آرایش جدید دفاع استقلال جدی‌ترین محک خود را هفته‌ی آینده مقابل گل‌گهر می‌خورد که باید دید شاگردان فرهاد مجیدی چه نمایشی مقابل این تیم خواهند داشت و آیا روند 180 دقیقه کلین‌شیت در غیاب دو مدافع سرباز تداوم خواهد داشت یا خط دفاعی جدید استقلال مقابل خط حمله پرمهره‌ی گل‌گهر تسلیم می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی