|

یامگا مثل دیابته؛ استقلال آقای گل رو می‌کند؟!

بعد از دیاباته به نظر می‌رسد استقلال در این فصل هم می‌خواهد عنوان آقای گلی را در اختیار داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال به یکه تازی‌اش در رقابت‌های این فصل ادامه می‌دهد؛ این تیم در ادامه مسیر شکست ناپذیری، شب گذشته در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۲ بر یک از سد گل‌گهر گذشت و حالا با اختلاف ۶ امتیاز در مقایسه با پرسپولیس به صدر جدول تکیه زده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ برد اخیر استقلال در حالی به دست آمد که هر ۲ گل را کوین یامگا، خرید جدید استقلال در این فصل از روی نقطه پنالتی زد. او که پیش‌تر در دیدار برابر ذوب آهن و مس هم موفق به دبل شده بود، این بار برای سومین بار چنین موضوعی را رقم زد تا فرهاد مجیدی و استقلال را از رقیب برتر جلوه دهد. یامگا با دو گل تازه‌ای که وارد دروازه رقبا کرده شمار گل‌های زده اش در لیگ برتر را هم به عدد ۱۰ رسانده است. این بدان معنی است که فقط یک گل با صدرنشین فعلی جدول گلزنان یعنی گادوین منشا ۱۱ گله فاصله دارد.

با توجه به آنکه هنوز ۹ هفته دیگر به پایان رقابت‌ها مانده و استقلال روی کاغذ بخت بیشتری برای موفقیت در مقایسه با مس و گادوین منشا دارد، به نظر می‌رسد کوین یامگا می‌تواند مدعی جدی کسب عنوان آقای گلی در لیگ برتر باشد. استقلال پیش‌تر در لیگ نوزدهم شیخ دیاباته را به عنوان آقای گل معرفی کرده و حالا می‌خواهد در کنار تلاش برای کسب عنوان قهرمانی، آقای گل را هم در تیم خودش داشته باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی