|

کسر امتیاز و محرومیت طولانی مدت برای متخلفان فوتبال ایران

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال تصمیم به کسر امتیاز و محرومیت های سنگین برای متخلفان گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از مهر؛ آرای جدید کمیته اخلاق در حالی منتشر شد که نتایج تخلفات چند تیم در لیگ دسته دوم محرز شناخته و به کسر امتیاز منجر شد.

* براساس رأی کمیته اخلاق با توجه به قطعی شدن محکومیت رضا ابراهیمی و مجید کلهری هرکدام به پرداخت جزای نقدی به مبلغ پانصد میلیون ریال محکوم شدند

* همچنین هاتف شیخ لاری به دلیل قطعیت محکومیت به پرداخت جزای نقدی به مبلغ یکصد میلیون ریال و شش ماه محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شد.

* براساس دیگر رأی صادره، امیرحسین پاپی زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه خرم رود به پرداخت جزای نقدی به مبلغ پانصد میلیون ریال و همچنین یک سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی محکوم شد.

* علی اکبر دیندار به پرداخت پانصد میلیون ریال جزای نقدی و پنج سال محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شد.

* همچنین کمیته اخلاق آرای برخی تیم‌های حاضر در گروه دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور را هم به شرح زیر صادر کرد:

باشگاه سردار بوکان: به کسر ۹ امتیاز از تیم در فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ و پرداخت پنج میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

باشگاه شهید قندی یزد: به کسر ۶ امتیاز از تیم در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ و پرداخت پنج میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

باشگاه شاهین بندرعامری: به کسر ۶ امتیاز از تیم در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ و پرداخت پنج میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

* سروش سعیدی (بازیکن) به محرومیت هفت سال از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پرداخت یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

* بهنام رسومی نیا به محرومیت دو سال از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پرداخت پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

* امید سلطانی به محرومیت دو سال از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پرداخت پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

* سید مصطفی نوربخش به محرومیت دو سال از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پرداخت پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

* مهران مرادعلی به محرومیت یک سال از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پرداخت پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

* رسول طهماسبی به محرومیت شش ماه از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی (تعلیق اجرای یک دوم محرومیت شش ماهه باقیمانده پس از احراز و اجرای یک دوم محرومیت مذکور به مدت یکسال) و پرداخت پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی