|

شاید لیگ برتر امشب به پایان برسد!

یکی از مهمترین روزهای فوتبالی ایران امروز شنبه 24 اردیبهشت است.

لینک کوتاه کپی شد

با نزدیک شدن به پایان فصل فوتبالی ۲۲-۲۰۲۱ رقابت‌ها در بیشتر کشورهای مطرح فوتبال به اوج حساسیت رسیده و بغیر از آلمان و اسپانیا که قهرمان‌های خودشان را شناخته‌اند، بقیه کشورها هنوز مسابقاتشان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در ادامه بعضی از رویدادهای مهم امروز را مرور می‌کنیم تا برنامه‌هایتان را برای تماشای این مسابقات تنظیم کنید.

* هوادار-فجرسپاسی، شهرخودرو-پیکان: ۱۸:۰۰

دو تیم فجر سپاسی و شهرخودرو این روزها کورس بسیار نزدیکی برای فرار از سقوط به لیگ دسته اول دارند. شاگردان سرآسیایی باید در تهران به مصاف هوادار عنایتی بروند و شهرخودرو امیدوار است با توقف سپاسی و پیروزی خودش برابر پیکان بتواند به گرفتن نفت مسجد سلیمان در جدول امیدوار باشد.

* فولاد - استقلال: ۱۹:۴۵

فاصله شش امتیازی استقلال با پرسپولیس در فاصله ۴ هفته تا پایان لیگ هم باعث نمی‌شود چیزی از اهمیت این بازی کم شود. رقابت مجیدی و نکونام به خودی خود تماشایی بوده، مخصوصا که پای جام هم در میان باشد. مجیدی که یک بار در حذفی به نکونام باخته، اصلا دلش نمی‌خواهد یک‌بار دیگر پای رسیدن به جام به نکو ببازد و همین موضوع باعث می‌شد یکی از حساس‌ترین باز‌ی‌های امشب در فولاد‌آرنا برگزار شود.

* لیورپول - چلسی: ۲۰:۱۵

فینال جام حذفی انگلستان احتمالا زیباترین مسابقه فوتبال امشب در سراسر جهان خواهد بود. شطرنج تاکتیکی کلوپ و توخل که در ۳۰۰ دقیقه بازی تا اینجای فصل برنده‌ای نداشته اما یک جام را برای کلوپ به همراه داشته درحالی امشب وارد راند چهارم و پایانی می‌شود که توخل و شاگردانش امیدوارند با برتری برابر لیورپول تنها جام باقی‌مانده برای خودشان را کسب کنند. در آن سو اما لیورپولی‌ها که شانسشان برای بردن لیگ بسیار کم شده تلاش می‌کنند با تکرار سرنوشت فینال اتحادیه امسال، بار دیگر آبی‌های لندن را شکست بدهند و راهشان برای فتح سه‌گانه هموار شود.

* پرسپولیس - سپاهان: ۲۱:۵۰

جنگ تهران و اصفهان در زمین فوتبال به حدی در سالهای اخیر بالا گرفته بود که کار به برگزاری بازی در زمین بی‌طرف کشید. یحیی گل‌محمدی اصلا دلش نمی‌خواد فاصله‌اش در صدر با استقلال از این که هست بیشتر شود و از طرف دیگر نویدکیا به خوبی می‌داند بردن پرسپولیس در بازی امشب می‌تواند تمام ناکامی‌های این فصل تیمش را از ذهن هواداران سپاهان پاک کند. دیدار امشب سپاهان و پرسپولیس به اندازه کل باز‌ی‌های هفته ۲۷ لیگ می‌تواند آبستن حوادث جالب و دیدنی باشد پس تماشای آن را به هیچ وجه از دست ندهید مخصوصا که در صورت پیروزی استقلال برابر فولاد و شکست سرخ‌پوشان برابر سپاهان تکلیف قهرمانی لیگ روشن می‌شود.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی