|

آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس جمعه 13 خرداد

پرسپولیس هنوز راه درازی تا بستن تیمی قدرتمند و مدعی قهرمانی برای فصل بعد دارد.

لینک کوتاه کپی شد

اگرچه شایعات زیادی در مورد ثبت قرارداد در خفای باشگاه پرسپولیس با نفراتی چون سعید صادقی و دانیال اسماعیلی فر و حتی سروش رفیعی به گوش می رسد اما واقعیت امر این است که سرخ ها تنها با بیرو و پورعلی گنجی کار را تمام کرده اند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ داستان از این قرار است که سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی فر و سجاد شهباززاده تمایل خود برای پیوستن به پرسپولیس را به گل محمدی اعلام داشته اند. باشگاه هم با آنها تماس گرفته و توافقات ضمنی انجام شده است. از این رو طبق آخرین قول و قرارها قرار است مذاکرات وارد مباحث مالی و جزئیات شود.

همان طور که می دانید دانیال اسماعیلی فر که شاگرد یحیی بوده و سرمربی پرسپولیس طی دو فصل اخیر بارها به دنبال جذب او بوده و برای چهارمین بار در لیست گل محمدی قرار گرفته نیز در گفتگویی که از طریق مدیر برنامه هایش با خود گل محمدی داشته، موافقت خود برای پیوستن به پرسپولیس را اعلام کرده است. به هرحال اسماعیلی فر و بسیاری از بازیکنانی که قرار است این فصل پرسپولیسی شوند با همان شرکت نقل و انتقالاتی کار می کنند که یحیی گل محمدی نیز با آن ها همکاری می کند و به نوعی ایجنت خود یحیی هم هستند و از این رو بعید است مشکلی برای حضور اسماعیلی فر و برخی دیگر از این بازیکنان در پرسپولیس ایجاد شود.

از سوی دیگر سروش رفیعی هم بسیار مشتاق است به تیم‌ محبوبش باز گردد بعید است مشکلی برای بازگشت او به تیم سابقش وجود داشته باشد. ضمن این که سجاد شهباززاده نیز با پرسپولیس به توافق نهایی رسیده و اگر طبق وعده اش عمل کند طی چند روز آینده با پرسپولیس قرارداد 2 ساله امضا خواهد کرد.

به هر روی آن چه قابل پیش بینی به نظر می رسد این است که احتمال پیوستن این سه نفر و بویژه رفیعی و اسماعیلی فر زیاد است. شهباززاده هم این بار در مذاکرات مالی نرمش نشان خواهد داد. تلاش ها برای جذب سعید صادقی ادامه دارد اما این خبر که شاید امشب یا فردا رفیعی،ا سماعیلی فر و یا شهباززاده معارفه شوند صحت ندارد و فقط پورعلی گنجی و بیرانوند معارفه خواهند شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی