|

مورینیو سرمربی پاری سن ژرمن می شود؟!

مورینیو، سرمربی آاس رم پس از عملکرد خوبش در این تیم و قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا، مورد توجه سران پاری سن ژرمن قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

به نوشته تلگراف، پاری سن ژرمن در اندیشه اقدامی تعجب برانگیز برای به خدمت گرفتن ژوزه مورینیو به منظور هدایت تیم اصلی خود است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ این سرمربی به تازگی با آاس رم فاتح لیگ کنفرانس اروپا شده و دو سال دیگر با این تیم قرارداد دارد. پاری سن ژرمن در حال کار بر روی گزینه های مختلف برای هدایت تیم خود است و انتظار می رود به زودی مائوریسیو پوچتینو از این تیم اخراج شود. پاری سن ژرمن برای مدت زیادی زین الدین زیدان را برای نیمکت خود در نظر داشت اما با وجود تلاش های بسیار این تیم، این سرمربی فرانسوی پیشنهاد آن ها را نپذیرفته است و انتظار می رود پس از جام جهانی، هدایت تیم ملی فرانسه را بر عهده بگیرد. مورینیو قبلاً نیز به پاری سن ژرمن لینک شده بود اما حال با حضور لوئیس کامپوس در این باشگاه فرانسوی که جای لئوناردو را می گیرد، دوباره علاقه پاری سن ژرمن به مورینیو شدت گرفته است. کامپوس در رئال مادرید با مورینیو کار می کرد و این دو نفر با یکدیگر دوست مانده اند. همین مسئله می تواند به حضور ژوزه مورینیو در پاری سن ژرمن کمک کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی