|

تمام گزینه های استقلال برای جانشینی مجیدی

تعداد گزینه هایی که به استقلال برای سرمربیگری لینک شده اند قابل شمارش نیست!

لینک کوتاه کپی شد

تا چند روز قبل اکثر اخبار به قطعی شدن حضور جواد نکونام در استقلال اختصاص داشت اما سرمربی فولاد بعد از مشورت با نزدیکانش تصمیم گرفت که به همکاری‌اش با این تیم ادامه دهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ بعد از منتفی شدن حضور نکونام در استقلال، نام عنایتی به عنوان گزینه مدیرعامل این باشگاه برای جانشینی مجیدی منتشر شد با این همه جوی که در فضای مجازی شکل گرفت باعث شد که سرمربیگری رضا عنایتی در استقلال شکل نگیرد.

گزینه ایرانی دیگر مدیران استقلال، مهدی رحمتی بود اما به گفته مدیرعامل جدید باشگاه آلومینیوم، سرمربی این تیم به پیشنهاد استقلال پاسخ منفی داده تا به کارش در اراک ادامه دهد.

طی 24 ساعت گذشته و در بازار شایعات نام دو مربی اهل ترکیه هم به عنوان گزینه هدایت استقلال مطرح شد. از شنول گونش که گویا قرار نیست به ایران بیاید تا ارطغرول ساغلام سرمربی تراکتور که بر اساس برخی اخبار، پیشنهاد استقلال به او باعث شده تا این مربی برای ادامه همکاری با تراکتور وسوسه شود. 

به این نکته هم اشاره کنیم که از ژوزه مورایس هم به عنوان جانشین احتمالی مجیدی نام برده شده و گویا احتمال حضور دستیار سابق ژوزه مورینیو در ایران وجود دارد.

الکساندر نوری جدیدترین مربی‌ای است که نامش به عنوان گزینه هدایت استقلال مطرح شده است.

در چنین شرایطی، نام الکساندر نوری مربی ایرانی آلمانی هم به عنوان گزینه هدایت استقلال مطرح شده است. مربی‌ای که طی چند سال گذشته به تیمهای بزرگ ایرانی لینک شده اما تا امروز که خبری از فعالیت او در ایران نبوده و باید دید این بار، او بالاخره مربیگری در فوتبال ایران را تجربه خواهد کرد یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی