|

پرسپولیس می تواند مجوز حرفه ای بگیرد؟

مسئولان باشگاه پرسپولیس برای اخذ مجوز حرفه‌ای، اقدام به بارگذاری مدارک کرده اند.

لینک کوتاه کپی شد

دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در وضعیتی عجیب و شوکه کننده حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را از دست دادند و به همین دلیل باید این فصل تحت هر شرایطی مجوز حرفه ای خود را دریافت کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ برهمین اساس باشگاه پرسپولیس در روزهای گذشته مدارک مربوط به حرفه‌ای سازی اش را در سامانه مربوطه بارگذاری کرده است. همان طور که در جریان هستید اخباری طی روزهای گذشته در رسانه ها منتشر شد مبنی بر این که دو باشگاه پرسپولیس و استقلال باید تا روز 10 تیرماه مدارک خود را بارگذاری کنند و در همین راستا باشگاه پرسپولیس روز قبل با تکمیل مدارک، بارگذاری را انجام داد و توافق با باشگاه پدیده نیز در همین راستا انجام شد.

به هر روی با توجه به اینکه امسال لیگ قهرمانان آسیا نداریم، باشگاه پرسپولیس فرصت بیشتری برای تکمیل مدارک ناقص خود جهت دریافت مجوز حرفه‌ای دارد و باید دید باشگاه پرسپولیس می تواند مجوز حرفه ای خود و حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برای فصل آینده را دریافت کند یا نه.

گفتنی است پرداخت بدهی استوکس نیز مراحل نهایی خود را طی می کند و قرار است بدهی این بازیکن از طریق شماره حسابی که در لندن ارائه داده، واریز شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی