|

اظهارنظر جالب نیمار؛ این فصل هر چه بزنم گل می‌ شود!

نیمار، ستاره برزیلی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن چندان اعتقادی به جدایی از این باشگاه پاریسی ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

با پایان یافتن فصل گذشته رقابت‌های فوتبال، هر روز خبری مبنی بر پیچیده شدن شرایط نیمار در باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به گوش می‌رسد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360؛ این بازیکن برزیلی آن طور که باید و شاید نتوانسته انتظارات را در پاریس برآورده کند و با تغییرات صورت گرفته، به ویژه از زمانی که مدیر ورزشی این باشگاه عوض شده، شایعات خبر می‌دهند پاریس، نیمار را در فهرست فروش قرار داده است. با این حال، جدایی پاری‌سن‌ژرمن از نیمار چندان هم راحت نیست چون او تا ژوئن ۲۰۲۷ قرارداد دارد و از طرفی تا به حال هم پیشنهاد جدی برای فروش این بازیکن به باشگاه نرسیده است.

آمادگی کامل

مهاجم برزیلی و ۳۰ ساله پاریسی‌ها، فارغ از جنجال‌هایی که شایعه فروش او به راه انداخته به تازگی گفت‌وگویی داشته که نشان می‌دهد فصل آینده هم خودش را بازیکن «پ‌اس‌ژ» می‌داند و قصد جدایی ندارد. نیمار در گفت‌وگوی زنده‌ای که در فیس‌بوک داشت، خبر داد انگیزه زیادی برای فصل جاری با پیراهن این باشگاه فرانسوی دارد: «در این فصل هرچه بزنم، گل می‌شود؛ از ضربات ایستگاهی گرفته تا ضربه سر! واقعا احساس خوبی دارم و حسابی آماده‌ام. به خودم اطمینان دارم. در تعطیلات هم تمریناتم را رها نکرده و واقعا خودم را آماده کرده‌ام».

استقبال سرمربی جدید

نیمار در حالی با انگیزه بالا قصد ورود به کمپ تمرینی پاریسی‌ها را دارد که قبلا شایعه شده بازیکنان این تیم از جمله کیلیان امباپه دل خوشی از رفتار‌های غیرحرفه‌ای نیمار ندارد و از باشگاه خواسته‌اند مقدمات خروج او از تیم مهیا شود. فوق‌ستاره برزیلی در اقدامی عجیب خبر داده این بار تصمیم دارد از مدت زمان تعطیلاتش بکاهد و یک هفته زودتر خودش را به «کمپ‌دِلوژ»، کمپ تمرینی پاریس برساند. او خبر داده قرار است روز سه‌شنبه خودش را به سرمربی جدید معرفی کند تا تمرینات شکل کامل‌تری به خود بگیرد.

این موضوع فرصت خوبی خواهد بود تا «نی» با کریستوف گَالتیه، سرمربی جدید پاری‌سن‌ژرمن هم روبه‌رو شود. همزمان با شایعات درباره خروج احتمالی نیمار از پاریس، سرمربی جدید «پ اس‌ژ» که از باشگاه نیس به هدایت تیم پایتخت‌نشین رسیده، خبر داده دوست دارد شماره ۱۰ فصل گذشته پاری سن‌ژرمن در این باشگاه بماند. گالتیه گفت: «کدام مربی است که آرزو نداشته باشد بازیکنی مثل نیمار را در ترکیب نداشته باشد؟ من ایده بسیار روشنی نسبت به او و انتظاراتی که از این بازیکن دارم در ذهنم پرورانده‌ام. قطعا با نیمار ملاقات خواهم کرد و حرف‌هایش را خواهم شنید اما آرزو دارم پیش ما بماند. داشتن بازیکنی با چنین کلاس فوتبالی همیشه برای ما خوب است».

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی