|

خط و نشان سرمربی استقلال برای یک ستاره!

ساپینتو از سبک فوتبال باقری رضایت دارد و به اطرافیانش گفته می‌ داند ‌چطور او را سر به راه کند.

لینک کوتاه کپی شد

در حدود یک ماه اخیر که ریکاردو ساپینتو سرمربیگری تیم استقلال را بر عهده گرفته بیش از چند بار خبرهایی در رابطه با حاشیه‌های عرفان باقری مهاجم جوان و ۱۸ساله تیم استقلال در رسانه‌ها منتشر شده است. برخی از این اخبار از سوی باشگاه استقلال و عرفان باقری تکذیب شده و برخی دیگر همچنان در شرایطی قرار دارد که نه کسی آنها را تکذیب کرده و نه کسی تأیید!

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ عرفان باقری بازیکن رده جوانان باشگاه استقلال بود که به رغم داشتن قرارداد با این مجموعه پیش از شروع فعالیت‌های نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال در باشگاه پرسپولیس حضور یافت و به همین واسطه حاشیه‌هایی را برای خود و باشگاهش به وجود آورد اما در نهایت با حضور در دفتر فرشید سمیعی قرارداد ۵ ساله خودش را به عنوان بازیکن بزرگسال با این تیم امضا کرد. اما در همین مدت شایعاتی در رابطه با بی‌نظمی او در اردوی تیم فوتبال جوانان (که سرمربیگری‌اش بر ‌عهده صمد مرفاوی است) به گوش رس

حالا از اردوی تیم استقلال خبر می‌رسد ساپینتو که ظاهراً از سبک فوتبال باقری راضی به نظر می‌رسد به اطرافیانش گفته از این دست بازیکنان شلوغ و پرانرژی که گاهی حاشیه‌هایی هم برای خودشان ایجاد می‌کنند زیاد دیده و می‌داند ‌چطور می‌توان آنها را سر به راه کرد.

ناگفته نماند در جمع بازیکنان جوانی که در این مدت از سوی ساپینتو خط خورده و از لیست استقلال خارج شدند عرفان باقری تنها کسی بوده که توانست با یکی، دو جلسه حضور در تمرینات استقلال نظر سرمربی پرتغالی را جلب کند. ضمن اینکه در طول دو هفته اخیر هیچ خبری در رابطه با عرفان باقری در رسانه‌ها منتشر نشده است چه مثبت چه منفی که این مشخص می‌کند شاید سرمربی پرتغالی در ارتباط با مسائل حاشیه‌ای با باقری صحبت کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی