|

اعتراض باشگاه استقلال نسبت به تصمیم عجیب سازمان لیگ

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال با انتشار یک پست در فضای مجازی از حضور هواداران در بازی با ملوان ابراز نارضایتی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

محمد حسین زرندی مدیر روابط عمومی باشگاه فوتبال استقلال با انتشار پستی در فضای مجازی مدعی شد: با توجه به اجازه حضور تماشاگران در دیدار تیم های فوتبال استقلال و ملوان سازمان لیگ باید بازی برگشت دو تیم استقلال و سپاهان را بدون تماشاگر برگزار کند چرا که در دیدار هفته اول استقلال بدون حضور تماشاگرانش مقابل سپاهان قرار گرفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ زرندی همچنین در این پست نوشته است: از هفته اول تا دوم چه اتفاقی افتاده است که سازمان لیگ بازی ها را با تماشاگر برگزار کرده است.

باشگاه فوتبال استقلال

تیم فوتبال استقلال در هفته اول رقابت های لیگ برتر فوتبال در مقابل سپاهان با 2 گل شکست خورد و امشب در رقابت های هفته دوم باید در انزلی به مصاف تیم فوتبال ملوان برود.

 سازمان لیگ در اطلاعیه ای اعلام کرد: تا اطلاع ثانوی تمامی ورزشگاه های میزبان مسابقات لیگ برتر که به سامانه فروش بلیت الکترونیک و گیت کنترل هواداران جهت ورود به ورزشگاه مجهز شده باشند در صورت تصویب شورای تامین استان و اخذ تاییدیه های لازم  می توانند طبق پروتکل ها و دستورالعمل های قبلی تا سقف ۳۰ درصد  ظرفیت ورزشگاه اقدام به بلیت فروشی کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی