|

ترکیب احتمالی دو تیم میلان و اینتر

دربی میلان، امشب از ساعت 20:30 در شرایطی آغاز خواهد شد که اینتر و میلان، به ترتیب با 9 و 8 امتیاز، در رتبه‌ سوم و ششم جدول جای گرفته‌ اند.

لینک کوتاه کپی شد

تیم برنده، علاوه بر فتح دربی، قادر خواهد بود موقتاً به صدر جدول سری آ برسد و در شرایطی که اینتر در فصل جاری، یک باخت داشته، شاگردان استفانو پیولی بدون باخت باقی مانده‌اند و برای پایان دادن به طلسم تساوی‌های نابه‌هنگام، میزبان رقیب همشهری خواهند بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال360؛ درحالی که روملو لوکاکو پس از بازگشت قرضی به اینتر، انگیزه فراوانی برای حضور در دیدار برابر میلان داشت، به دلیل مصدومیت حضور در این دیدار را از دست داد و زلاتان ایبراهیموویچ هم دیگر غایب بزرگ دیدار در سمت مقابل میدان است. مدت زمان دوری ایبرا از میادین، 5 ماه تخمین زده می‌شود و لوکاکو تا پایان ماه، قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

شطرنج تاکتیکی پیرمرد و اینزاگی

درحالی که استفانو پیولی و سیمونه اینزاگی، ترکیب تیم‌هایشان را در نقل‌وانتقالات تابستانی به نحو قابل قبولی تقویت کردند، غایبان دیگری هم برای این دیدار خواهند داشت که هنریک مخیتاریان، دیگر غایب اینتر است و الساندرو فلورنزی، آنته ربیچ و راده کرونیچ هم شانس همراهی میلان را به خاطر مصدومیت ندارند. در 10 دیدار اخیر، 6 پیروزی سهم اینتر بوده و میلان  تنها 2 بار موفق به فتح دربی شده است. پیش‌بینی می‌شود سرمربیان 2 تیم، تیم‌های تحت هدایتشان را با همان آرایش قابل انتظار به میدان بفرستند و تماشای 1-3-2-4 روسونری برابر 2-5-3 نراتزوری، جذابیت فراوانی خواهد داشت. هر 2 تیم به کسب پیروزی در این دیدار، نیاز مبرم دارند و می‌خواهند با فتح دربی حیثیتی میلان، به استقبال اولین دیدارشان در لیگ قهرمانان اروپا بروند.

ترکیب اینتر

سمیر هندانوویچ، انتخاب اول اینزاگی برای ایستادن روی خط دروازه است و اونانا همچون دیدارهای گذشته، فعلاً باید به نیمکت نشینی عادت کند. در خط دفاع 3 نفره، سرمربی جوان اینتر، اشکرینیار، دی‌فرای و باستونی را به میدان خواهد فرستاد و دامفریز، بارلا، بروزوویچ، هاکان چالهان اوغلو و دارمیان، کمربند 5 نفره خط میانی اینتر را تشکیل می‌دهند. ژکو جانشین لوکاکو می‌شود و زوج مهاجم باتجربه نراتزوری هم لائوتارو مارتینس است؛ ترکیبی که بدون شک روز سختی را برای خط دفاعی میلان و سنگربان مطمئن این تیم رقم خواهند زد.

ضمن اینکه هاکان چالهان‌اوغلو این فرصت را دارد تا با درخشش مقابل تیم سابقش، پاسخ محکمی به توهین‌ها و کری‌خوانی‌های هواداران میلان در جشن قهرمانی فصل گذشته بدهد. هاکان پس از نایب قهرمانی با میلان، از جمع روسونری جدا شده و به مدافع عنوان قهرمانی پیوست اما در روز پایانی فصل قبل، باز هم دستش از رسیدن به جام کوتاه ماند و شاهد قهرمانی تیم سابقش پس از 11 سال بود. غیبت زلاتان، فرصت انتقام‌گیری شخصی را از هاکان می‌گیرد اما هافبک ترک‌تبار اینتر، برای اعاده حیثیت، سرشار از انگیزه است.

ترکیب میلان

از طرف مقابل اما استفانو پیولی مایک مانیان را درون دروازه قرار خواهد داد و تاتاروشانو، شانسی برای به میدان رفتن در دربی ندارد. 4 مرد منتخب پیولی برای ایستادن مقابل حملات اینتر، داویده کالابریا، تئو هرناندس، پیر کالولو و توموری هستند که 2 نفر آخر، زوج حاضر در قلب خط دفاعی این تیم را تشکیل می‌دهند. ساندرو تونالی و اسماعیل بن‌ناصر، هافبک‌های تدافعی میلان نام دارند و در فاز هجومی خط هافبک جونیور مسیاس، شارل دکتلار و رافائل لئائو به میدان می‌روند. اولیویه ژیرو  تک مهاجم میلان در برابر خط دفاعی 3 نفره تیم حریف خواهد بود.

در پایان این دیدار، تیم برنده گامی بلند به سمت حضور در جمع مدعیان قهرمانی بر می‌دارد و درحالی که تساوی به درد هیچ‌کدام از 2 تیم نخواهد خورد، تیم بازنده وارد یک بحران در بازه زمانی ابتدایی فصل می‌شود. پس از این دیدار، میلان در هفته نخست دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، میهمان سالزبورگ است و اینتر در گروه مرگ، باید از بایرن‌مونیخ پذیرایی کند. درحالی که 2 تیم استراحت یکسانی داشته و سهم نراتزوری از آخرین دیدار، پیروزی بوده و میلان  مقابل ساسولو متوقف شده، پیش‌بینی شما از نتیجه دربی حساس دلامدونینا چه خواهد بود؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی