|

نماینده ایران در مراسم توپ طلا به چه کسانی رای داد؟

سیامک رحمانی، روزنامه نگارورزشی با تجربه ایران به عنوان تنها نماینده ایران در مراسم توپ طلا، بنزما را به عنوان بهترین بازیکن انتخاب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شب گذشته جایزه توپ طلای 2022 در پاریس اهدا شد. بر اساس آرای اعلام شده، کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید توانست با درخشش در رقابت های فصل گذشته توپ طلای امسال را به دست آورد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در بخش بهترین دروازه‌بان یا جایزه لئو یاشین هم تیبو کورتوا گلر بلژیکی تیم رئال برنده بزرگ بود و جایزه اصلی را به دست آورد.

جالب است بدانید مجله فرانس‌ فوتبال هر سال برندگان جوایز معتبرش را با نظرخواهی از حدود 200 خبرنگار از سراسر دنیا انجام می‌دهد. بر اساس شیوه فرانس‌فوتبال، از هر کشور یک خبرنگار آرای خود را برای انتخاب بهترین بازیکن سال و بهترین دروازه‌بان اعلام می‌کند که با جمع‌بندی آرا و بر اساس امتیازات، برنده توپ‌طلا و جایزه لئو یاشین مشخص می‌شود.

سال‌هاست سیامک رحمانی به عنوان تنها روزنامه‌نگار ایرانی عضو هیات ژوری فرانس‌فوتبال، برای انتخاب بهترین های جهان رای می دهد. او امسال هم در این نظرخواهی حاضر بود. طبق قواعد این انتخاب، اعضای هیات ژوری یا همان رای‌دهندگان مجاز نیستند تا زمان اعلام نهایی برندگان، آرای خود را علنی کنند.

حالا با مشخص شدن برنده توپ طلا و دیگر بخش ها می‌توانیم مروری داشته باشیم بر آرای عضو ایرانی مراسم توپ طلا.

نماینده ایرانی توپ طلا به چه کسی رای داد؟

انتخاب های سیامک رحمانی برای انتخاب بهترین بازیکن سال یا برنده توپ طلا به ترتیب عبارت بودند از:

  1. کریم بنزما
  2. سادیو مانه
  3. لواندوفسکی
  4. ارلینگ هالند
  5. دوشان ولاهوویچ

نکته این که پس از اعلام جوایز مشخص شد در رتبه‌بندی پس از کریم بنزما، سادیو مانه بالاترین رای را آورده و پس از او به ترتیب دی‌بروینه و لواندوفسکی قرار گرفته‌اند.

آرای رحمانی برای جایزه لئو یاشین یا بهترین دروازه‌بان سال هم به ترتیب زیر بوده است:

  1. تیبو کورتوا
  2. مانوئل نویر
  3. یان اوبلاک

در این رشته هم تیبو کورتوا با کسب بیشترین امتیاز از رای‌دهندگان، برنده جایزه شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی