|

انتقاد تند اسطوره برزیل از لیست تیم ملی

رونالدو معتقد است که اندریک لیاقت حضور در لیست برزیل برای جام جهانی را داشت.

لینک کوتاه کپی شد

روز گذشته لیست نهایی تیم ملی برزیل برای حضور در جام جهانی 2022 قطر اعلام شد که بر اساس آن، بازیکنانی مانند روبرتو فیرمینو، گابریل ماگالاش، گابریل باربوسا و اندریک 16 ساله باید از خانه جام جهانی را تماشا کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ رونالدو نازاریو، اسطوره فوتبال برزیل و برنده جام جهانی معتقد است که لیست تیته می توانست بازیکنانی دیگری را درون خود جا بدهد.  

مردم از نبود گابریل باربوسا در لیست گله می کنند اما اگر قرار بود من یک نفر را به عنوان عضوی از تیم ببرم، هر چه قدر هم که فرصت بازی کمی به او برسد، آن بازیکن اندریک بود. به نظرم این پسر آینده درخشانی دارد و همین حالا هم عملکردش مانند یک بازیکن حرفه ای است. این طور فکر می کنم که اگر اندریک به جام جهانی می رفت، تجربه خوبی برای خودش و تیم ملی آینده برزیل رقم می خورد. حس می کنم چیزی در این تیم کم است. دونگا در جام جهانی 2010 نیز چنین کاری کرد و نیمار را نبرد، آن هم با وجود این که تمام برزیلی ها می خواستند او در تیم باشد. اما سال 1994، پریرا مرا با تیم به جام جهانی برد و فلیپائو (اسکولاری) سال 2002 کاکا را در لیست قرار داد. برای آینده تیم بهتر بود که اندریک عضوی از لیست باشد. 

اندریک 16 ساله تنها 5 بازی حرفه ای در رده بزرگسالان انجام داده که طی آنها 3 گل و 1 پاس گل به نام خودش ثبت کرده است. اندریک چند روز قبل برای اولین بار قهرمان لیگ برزیل شد و طی تمام بازی های ملی خودش در رده پایه نیز گلزنی کرده است. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی