|

امباپه بار دیگر عصبانی شد!

ام باپه مخالف استفاده از تصویرش روی بلیت‌های فصلی پاری سن ژرمن برای فصل 24-2023 است.

لینک کوتاه کپی شد

یک جنجال تازه میان کیلیان ام باپه و باشگاه پاری سن ژرمن به وجود آمده است. ستاره فرانسوی از استفاده شدن تصویر خود در تمام کمپین‌های پاری سن ژرمن راضی نیست.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ باشگاه پاری سن ژرمن برای تمدید بلیت‌های فصلی برای فصل 24-2023 یک ویدیو تهیه کرده که در این ویدیو فقط کیلیان ام باپه به عنوان بازیکن پی‌اس‌جی حضور دارد و صحبت می‌کند. ام باپه در این ویدیو گفته:

محیط، چمن و جو؛ پارک دو پرنس چیزهای زیادی در خود دارد. دوازدهمین یار ما این‌جاست؛ این‌ چیزی است که قدرت بیش‌تری به ما در نبردهایمان می‌دهد. پاریسی بودن یعنی به خودمان و اهداف‌مان مفتخریم. مفتخریم که جاه‌طلب هستیم و میل به قهرمان شدن داریم. همیشه خودمان را بهتر می‌کنیم و هرگز فراموش نمی‌کنیم از کجا آمده ایم. 

با انتشار این ویدیو، شماره 7 پاریسی‌ها اصلا این موضوع استقبال نکرده است. کیلیان ام باپه در واکنش به ویدیوی تولید شده از سوی باشگاه پاری سن ژرمن، واکنشی تند را در اینستاگرام منتشر کرده است:

 
در زمان ضبط ویدیو کسی به من نگفته بود موضوع محتوایش چیست. من هم فکر کردم مصاحبه‌ای روزانه با اهداف بازاریابی است. از انتشار این ویدیو راضی نیستم. به همین دلیل است که من برای حق تصویر فردی ارزش قائلم و برایش می‌جنگم. پاری سن ژرمن باشگاهی بزرگ و خانواده‌ای بزرگ است، نه کیلیان سن ژرمن. 

 در این ویدیو هیچ اثری از سایر بازیکنان مطرح پاری سن ژرمن چون لیونل مسی، نیمار، مارکو وراتی، مارکینیوش و سرخیو راموس دیده نمی‌شود. حتی سران (ناصر الخلیفی و لوییس کامپوس) و سرمربی باشگاه (کریستوف گالتیه) هم جایی در این ویدیو نداشتند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی