|

3 تیم قهرمان لیگ برتر را انتخاب می کنند!

پیکان، مس رفسنجان و مس کرمان سه تیمی هستند که در 5 هفته پایانی لیگ برتر با دو مدعی قهرمانی بازی دارند.

لینک کوتاه کپی شد

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در هفته‌های پایانی حساس‌تر از قبل دنبال می‌شود. سه تیم سپاهان، استقلال و پرسپولیس با فاصله‌ای نزدیک در صدرجدول برای کسب جام قهرمانی تلاش می‌کنند و امیدوارند در بازی‌های آینده خود بهتر عمل کنند تا در نهایت صدر جدول را تصاحب کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ یکی از مهمترین مسابقات در مسیر کسب جام قهرمانی دربی پایتخت است که در هفته بیست و هفتم میان استقلال و پرسپولیس برگزار می‌شود. اگرچه این بازی حساسیت بسیار بالایی خواهد داشت و تساوی‌اش به سود سپاهان خواهد شد، اما سه تیم دیگر هم در لیگ برتر حضور دارند که در تعیین قهرمان مسابقات نقش ویژه‌ای دارند.

پیکان، مس رفسنجان و مس کرمان سه تیمی هستند که در 5 هفته آینده با دو مدعی قهرمانی بازی دارند و می‌توانند در تعیین قهرمان تاثیرگذار باشند.

مس رفسنجان در هفته بیست و ششم در اصفهان میهمان سپاهان است و در هفته بیست و نهم از استقلال پذیرایی می‌کند. مس کرمان این هفته مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد و در هفته پایانی مسابقات میزبان سپاهان است. همچنین پیکان تهران نیز طی دو هفته متوالی هفته بیست و هشتم و بیست و نهم به ترتیب مقابل پرسپولیس و سپاهان قرار می‌گیرد.

بی‌شک این سه تیم نقش مهمی در تعیین قهرمان لیگ برتر خواهند داشت. سه تیمی که شرایط متفاوتی دارند و برای کسب نتیجه مطلوب هرکاری می‌کنند. مس رفسنجان به دنبال رتبه چهارمی در لیگ برتر است، مس کرمان برای نیفتادن می‌جنگد و پیکان هم برای اعاده حیثیت کار خود را جلو می‌برد . پس بی‌شک بازی‌های این سه تیم مقابل مدعیان تماشایی و جذاب خواهد بود.

برنامه بازی‌های مدعیان مقابل پیکان، مس رفسنجان و مس کرمان به شرح ذیل است:

هفته بیست و ششم:

مس کرمان-پرسپولیس / سپاهان- مس رفسنجان

هفته بیست و هشتم:

پیکان- پرسپولیس

هفته بیست و نهم:

سپاهان- پیکان / مس رفسنجان- استقلال

هفته سی‌ام:

مس کرمان- سپاهان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی