|

وقتی آرمان رمضانی حسابی استقلالی ها را شرمنده کرد

آرمان رمضانی حاضر شده فقط 2 میلیارد از طلبش را بگیرد که آن هم نه به صورت نقد بلکه در قالب دو فقره چک

لینک کوتاه کپی شد

جزییات توافق استقلال با آرمان رمضانی برای فسخ قرارداد این بازیکن منتشر شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، از اولین روز انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید استقلال، اعلام شد که این مربی آرمان رمضانی و سجاد شهباززاده را در لیست مازاد تیم قرار داده و این در حالی بود که هر دو بازیکن هنوز با استقلال قرارداد داشتند.

با این حال چند روز پیش سجاد شهباززاده رسما به همکاری خود با آبی‌ها پایان داد و بعد از او هم آرمان رمضانی این کار را کرد. از حق نگذریم که هر دو بازیکن در فصلی که گذشت عملکرد ضعیفی داشتند و هرگز نتوانستند مانند قبل ظاهر شوند.

در همین خصوص شنیده می‌شود آرمان رمضانی که بر خلاف میل خود از استقلال جدا شده، بخش قابل توجهی از طلبش را بخشیده است. آنطور که برخی رسانه‌ها نوشته‌اند مبلغ طلب آرمان از استقلال حدود 7 میلیارد تومان – به طور دقیق 6.7 میلیارد تومان - بوده اما او بعد از مذاکره با مدیران باشگاه حاضر شده فقط 2 میلیارد از طلبش را بگیرد که آن هم نه به صورت نقد بلکه در قالب دو فقره چک برای تاریخ‌های 30 شهریور و 30 آبان قرار است وصول شود.

رمضانی که در قهرمانی بدون شکست استقلال در لیگ بیست و دوم تاثیرگذار بود و گل حیاتی او مقابل شهرخودرو در هفته‌های پایانی به یکی از خاطرات فراموش نشدنی هواداران این تیم تبدیل شده، هنوز تکلیفش برای فصل جدید را مشخص نکرده و باید دید راهی کدام تیم خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی