|

گلزن محبوب استقلالیی ها دل خمز تراکتور را به دست می آورد؟

حسین‌زاده در این مدت در پست پشت مهاجم و مهاجم نوک که پست‌های تخصصی وی نیستند بازی کرده اما انتظارها را برآورده نکرده است

لینک کوتاه کپی شد

امیرحسین حسین‌زاده در دو بازی اخیر تراکتور کمتر به بازی گرفته شده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، تراکتور تیمی بود که با پرداخت مبلغ حق انتقال امیرحسین حسین‌زاده به باشگاه شارلوا که درباره اش ابهامات زیادی هنوز وجود دارد (از ادعای ۲۰۰ هزار دلاری نصیرزاده تا ادعای ۸۵۰ هزار دلاری باشگاه استقلال)، وینگر ۲۳ ساله را راهی تبریز کرد تا خرید این بازیکن حسابی تی‌تی‌ها را سر وجد بیاورد. 

جالب اینکه تقریبا هیچ کس تا ساعاتی پیش از خبر اعلام پیوستن حسین‌زاده به تراکتور از این موضوع خبری نداشت اما زنوزی با این خرید، تی‌تی‌ها را سورپرایز کرد.

حسین‌زاده در این مدت در پست پشت مهاجم و مهاجم نوک که پست‌های تخصصی وی نیستند بازی کرده اما انتظارها را برآورده نکرده است؛ در بازی تراکتور با الشارجه حسین زاده بازی بدی ارائه نکرد و چه بسا اگر حسین‌زاده در دو بازی بعدی هم توسط پاکو خمز به صورت کامل به کار گرفته می‌شد، شاید اردوی تیم ملی را هم از دست نمی‌داد.

با این حال طی تصمیمی غیرقابل پیش‌بینی پاکو خمز از بازیکن سرشناس تیم خود در دو بازی مقابل مس رفسنجان و استقلال خوزستان چندان استفاده نکرده است. گلزن محبوب فرهاد مجیدی در بازی با مس دقیقه ۶۰ از بازی بیرون کشیده شد و در دقیقه ۸۱ دوباره به جای آلوارو خیمنز وارد میدان شد تا برای اولین‌بار در پست تخصصی خود یعنی وینگر‌ چپ بازی کند.

باید دید ادامه کار برای گلزن اسبق استقلال در تراکتور به چه شکل خواهد بود و پس از سرگیری مجدد رقابت‌های لیگ برتر حسین‌زاده دوباره به ترکیب اصلی بازخواهد گشت یا نه؟ اتفاقی که باتوجه به انگیزه این وینگر خوش نقش در تمرینات دور از ذهن به نظر نمی‌رسد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی